blacklight2

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • John Smits
    • Nov 2001
    • 111

    blacklight2

    Helaas mijn topicje over de starters is op slot gegooid. Die verwijzingen had ik ook wel gelezen, maar een echt antwoord kwam daar niet uit. Er werd wel veelvuldig gesproken over allerlei blacklight lampen en of die wel of niet leverbaar waren. Zelfs de starters van Conrad werden genoemd, maar de gebruikers waren er niet echt tevreden over. Verder onderzoek op het internet bracht aan het licht dat Philips zelf ook electronische starters maakt, het type S10E (E voor electronisch). Ga je naar een electrogrossier of een andere leverancier dan hebben ze er nooit van gehoord en kunnen ze ze misschien wel bestellen, het liefst per hele doos van 25 of 100 stuks. Ik heb er maar vier nodig. Wie kent die dingen of weet wat ze kosten? Wie heeft ze in voorraad?
    John (voorlopig nog knipper de knipper........ blacklight).

    Overigens ben ik van mening dat 100volt ook goed kan klinken
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5950

    #2
    Zeg, was ik zo onduidelijk?

    John, jouw onderwerp is op slot gedaan met de doelstelling de vraag overzichtelijk te houden, en jouw vraag past prima in het reeds bestaande onderwerp.

    Daarom, dit onderwerp ook afgesloten onder verwijzing naar het reeds langer dan een jaar lopende topic

    Mocht dit niet duidelijk zijn, mail me dan aub!

    Moderator J&H Licht en Geluid Fora
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

    Comment

    Working...