gezocht inflatabels

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Disco Service Apeldoorn
    • Nov 2000
    • 299

    gezocht inflatabels

    Ik zoek een adres in nederland voor inhuren van inflatabels of te wel die opblaasbare decors die je veel op house / dance party's ziet.

    In verband met het thema bij voorkeur Uv aanstraalbaar ( maar dat zijn ze geloof ik altijd wel)

    Vaak gezien op de impuls bijvoorbeeld.

    Wij hebben D&R, Dateq , Ohm, Rcf, Bose, Jbl, Ev, Nexo, Denon, Genelec, Sabine, Marantz pro, American Dj AKG, Samson DAS, Verlinde, Prolyte en nog veel meer
  • Rv
    • Feb 2001
    • 1086

    #2
    stja, voor België zou ik zeggen: http://www.artofconfusion.be/main3.html

    Dus als je niets in nederland vindt ...

    ____
    Rv.
    ____
    ____
    Rv.
    ____

    Comment

    • Booster
      • Feb 2002
      • 86

      #3
      Ik weet dat Danza decor inflatables heeft, deze zit in Utrecht.
      Maar als je op http://www.goudengids.nl/ kijkt onder de rubriek "decoratieverzorging" zal je er vast wel één in de buurt kunnen vinden.
      Een beetje bedrijf heeft wel een link naar de web-site, kun je gelijk kijken óf ze ze hebben.

      Succes!

      Greetz
      Heleen

      Luister naar Je Moeder
      Oxymoron: Vrouwen-logica

      Comment

      • Disco Service Apeldoorn
        • Nov 2000
        • 299

        #4
        het adres in belgie kende we al. ik had gehoopt op iets dischterbij.

        De goudengids zoekt niet precies genoeg op "decoratie " helaas.

        Iemand anders misschien ??

        Wij hebben D&R, Dateq , Ohm, Rcf, Bose, Jbl, Ev, Nexo, Denon, Genelec, Sabine, Marantz pro, American Dj AKG, Samson DAS, Verlinde, Prolyte en nog veel meer

        Comment

        • Booster
          • Feb 2002
          • 86

          #5
          Daarom zei ik ook "decoratie[u]verzorging</u>".
          Anyway, anders heb je altijd Danza in Utrecht nog. Die leveren ook buiten Utrecht. http://www.danzadecor.nl Tel : 030 2965362


          Luister naar Je Moeder
          Oxymoron: Vrouwen-logica

          Comment

          • Barenski
            • Nov 2001
            • 43

            #6
            Ik zou zeggen topaz, die gasten doen veel feesten en festivals (oa. Lowlands)ze zitten volgens mij in Den Haag.

            Comment

            • Disco Service Apeldoorn
              • Nov 2000
              • 299

              #7
              thanks Booster

              Wij hebben D&R, Dateq , Ohm, Rcf, Bose, Jbl, Ev, Nexo, Denon, Genelec, Sabine, Marantz pro, American Dj AKG, Samson DAS, Verlinde, Prolyte en nog veel meer

              Comment

              • CHRIS_B
                • Oct 2002
                • 115

                #8
                Danza levert erg leuke dingen, alhoewel we ze door hun mentaliteit watbetreft bekabelen en plaatsbepaling van de verschillende effecten inmiddels danzaad zijn gaan noemen, dus let een beetje op hun activiteiten als ze bezig zijn, ze letten namelijk nauwelijks op draaicirkels van lichteffecten etc..

                Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, zijn die rozijnen dan \"zinloos geweld\"?

                Comment

                Working...