Sunlite DMX Software + Interface

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • CyberNBD
    • Aug 2000
    • 1318

    Sunlite DMX Software + Interface

    Wie heeft er ervaring met de Sunlite USB DMX interface en de software (512 kanalen)? Ziet er interessant uit, prijs valt ook nog redelijk mee, maar is het ook wat?
    Of toch maar gaan voor de gewone controller ipv de computer. Het is nu voor scan's, dimmers, rookmachine etc.. maar later willen we er ook futurelight moving heads (MH-660) mee aansturen. Indien we beter niet de computer kunnen gebruiken, welke controller kunnen we dan nemen, geen botex ofzo, maar iets waar we weer een tijdje mee vooruit kunnen....

    CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2
  • johanspijker
    • Jan 2003
    • 32

    #2
    Ik zelf van een gebruiker van sunlite en ben er crazy van, er staat trouwens een nieuwe beta op de site. Die lost alle vragen of tekortkomingen van de vorige versie direct op.
    Zelf voor de prijs van een laptop + 750 € (kost prijs sunlite)heb je nog in de verste verte geen controller die nog geen 10 e van de mogelijkheden heeft.

    Comment

    • lj djcenter
      • Jul 2003
      • 148

      #3
      Sunlite voor de prijs zekers te doen. 1000 keer beter dan sweetlight Ik gebruik nu al enkele maanden sunlite 2002, en ben er nog steeds te vreden over, je moet wel eens de moeite doen om al de standaard scene's te verwijderen en ze opnieuw te programmeren want deze beginnen nogal gauw eentonig te worden. We zijn wel van plan om te upgraden naar 2004 omdat deze nogal wat beter is op gebied van gebruik want dan kan je al u pagina's op u desktop zien inplaats van afzonderlijk zodat je nog sneller kan ingrijpen. Voor hulp en vragen mag je mij altijd wel eens contacteren

      greetz tom
      Maak daje mee u klikken en klakken van die truss zijt

      Comment

      • johan L.
        • May 2001
        • 384

        #4
        Kijken we niet meer naar datum's? de vraag is uit 2000 en volgensmij werkt tom al 3 jaar naar alle tevredenheid met sunlite

        Jah lezen en kijken is moeilijk tegenwoordig
        Net deed ie het nog.

        Comment

        • johanspijker
          • Jan 2003
          • 32

          #5
          k'zal het nooit meer doen hoor.....

          wilde gewoon laten weten dat er een nieuwe is, er is al zoveel over ge-forumed

          Comment

          • lj djcenter
            • Jul 2003
            • 148

            #6
            citaat:Geplaatst door johan L.

            Kijken we niet meer naar datum's? de vraag is uit 2000 en volgensmij werkt tom al 3 jaar naar alle tevredenheid met sunlite

            Jah lezen en kijken is moeilijk tegenwoordig
            ik kijk niet naar de datum hoor ik reageer gewoon
            greetz tom
            Maak daje mee u klikken en klakken van die truss zijt

            Comment

            Working...