Keuze lamp in discotheek

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Van_Diemen
    • Oct 2001
    • 189

    Keuze lamp in discotheek

    He Medeforummers,

    Als je een beetje in de discotheken rond gaat kijken, kom je meestal fixtures tegen met een 250 MSD lamp of iets dergeljks. Waarom worden er in discotheken geen 575 HMI (of zelfs 1200) lampen gebruikt? Is dit puur een geld kwestie of geeft dat weer net iets te veel licht voor deze doeleinden?

    Mij lijkt een strakke hele sterke straal toch veel mooier ! (kost dan ook wel wat, maar ja)


    Groetn Chris
    Ik ben geen geluidsfluit, geen lichtnicht, ik ben een liefhebber ;)
  • Rv
    • Feb 2001
    • 1086

    #2
    Waarom hang jij in je woonkamer 40W halogeenlampjes en geen 500W halogeenlampen?

    Ik vind: liever vele kleinere effecten dan één groot ... maar das weer smaak zeker hé.


    ____
    Rv.
    ____
    ____
    Rv.
    ____

    Comment

    • movinghead
      • Aug 2001
      • 559

      #3
      Ik werk in discotheek... ik denk dat het grootste probleem geld is... ze hebben gewoon liever 10 spotjes hangen dan 5...
      Wij hebben 4 Goldenscans hangen... zijn behoorlijk aan de felle kant... het verder licht valt behoorlijk weg... het is wel mooi met die dingen wat fixed en rotating gobowerk te doen... Ze hangen er goed.... maar om nu te zeggen neem ze allemaal maar van die sterkte... nee... dan word het toch te licht...


      <center>----------In het theater willen we leven zien, in het leven theater----------
      </center>
      [CENTER]Altijd van je af laseren[/CENTER]

      Comment

      Working...