Cameo HydraBeam vs Marslite versie

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Singer-Spreekspoelmeester
    • Aug 2016
    • 3

    Cameo HydraBeam vs Marslite versie

    Hi, Ik ben quite new hier.. (alhoewel al een tijd geleden ingeschreven).. Hallo enzo dus!

    Al vanaf mijn jeugd is er bij mij de interesse in alles wat geluid maakt... van luidsprekers tot de menselijke stem, en alle muziekinstrumenten daartussen.. maar sinds een jaartje heb ik het licht gezien...

    Op dit moment heb ik al wat effect lampjes van Ayra in bezit en nog wat led parren. Die laatste zijn prima qua lichtopbrengst maar de Ayra lampjes (soort moonflower-achtige lampen) vallen een beetje in het niet bij de parren die 30 watt per stuk zijn.

    Nu had ik onlangs een vernieuwde versie van de HydraBeam geïntroduceerd zien worden. De '4 x movingheads op losse bar' versie, met 32 watt lampen ipv 10. Deze leek mij wel interessant om aan te schaffen.

    Helaas levert zoeken naar filmpjes en info (gebruikers reviews, etc..) niet echt veel hits op behalve dat er Youtube een exact dezelfde versie Marslite versie verschijnt, ik zie in ieder geval weinig verschil, behalve de verkoopprijs, die stukken lager ligt. Ik weet dat China heel goed is in het kopiëren van producten maar het lijkt er hierop dat de Marslite versie al 2 jaar terug op de markt is verschenen.

    De Cameo versie (HydraBeam 4000) is goed te krijgen in Europa. Maar de Marslite versie is alleen te bestellen vanuit China. Met de BTW en inklaringskosten is het verschil nog steeds behoorlijk en misschien toch de moeite??
    Het enige wat mij een beetje tegenhoud is de garantie. Maar goed, voor het prijs verschil kan ik er bijna 2 extra kopen.
    Het zal waarschijnlijk ook niet een opzichzelfstaand geval zijn dit type. Ben al eens eerder producten tegengekomen die op het oog redelijk identiek leken, maar verschillend waren qua merk.. en volgens mij ook geen kopie van elkaar waren.
    Anyway.. zijn er hier mensen met ervaringen van het importeren van lampjes vanuit China en ChinaBay-achtige sites?
    Last edited by Singer-Spreekspoelmeester; 10-06-18, 12:26.
  • Singer-Spreekspoelmeester
    • Aug 2016
    • 3

    #2
    Toch maar besteld en net binnen.

    Goede kwaliteit. Gewoon hetzelfde.. alleen staat er in Europa Cameo op waarschijnlijk.
    Hieronder in actie met de de bee eye (ms by610) samen. Ook van MarsLite.

    Uiteindelijk waren de verzendkosten een redelijk groot deel van het total amount.. waarschijnlijk als je het laat verschepen (met grote aantallen) vele malen gunstiger. Maar hoop gedoe, expediteur vinden.. douane.. etc..
    Heb nu gekozen voor TNT. Dounane aanslag moet nog komen (btw, inklaring en invoer) maar al met al leuk avontuurtje om eens in te storten. Ben vooral met die kleine lampjes (MS BY610) erg blij.
    www.youtube.com/watch?v=tBp_ejVEJKw
    www.youtube.com/watch?v=98C-B-FTuKw

    Last edited by Singer-Spreekspoelmeester; 05-07-18, 23:54.

    Comment

    Working...