Avolites pearl of one dmx

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djjerom
    • Sep 2008
    • 22

    Avolites pearl of one dmx

    Hallo,

    Momenteel werk ik met de lichttafel avolites pearl 2004.
    nu zit ik te denken om van avolites de one dmx USB controller te kopen.
    Zijn er mensen die ervaring hebben met deze software?
    Is het makkelijk om live in te grijpen?
    Draaien jullie deze software op een pc met of zonder touchscreen?

    alvast bedankt voor de reacties
  • DJ Antoon
    • May 2005
    • 1681

    #2
    De titan software is wel wat anders als een pearl 2004...
    Titan is prima op een console, maar op een pc, heb je het probleem dat je niet makkelijk hardware toe kunt voegen.

    Ik ben een happy gebruiker van martin M-PC. hier heb je allerlei mogelijkheden om extern te sturen, kan met cheapo midi controllers, maar ook via dmx in.
    Om te beginnen kun je ook de universele dmx dongles gebruiken van enttec of iets dergelijks.

    Als je net iets meer wilt en kunt, dan is een M-touch wing een betaalbaare uitbreiding, dan krijg je er ook nog 1 universe bij. Wil je meer kanalen dan kan dat via extra usb dongles van Martin.
    Ik zou hier zeker eens naar kijken.

    Comment

    • renevanh
      • Oct 2004
      • 2371

      #3
      Originally posted by DJ Antoon
      Titan is prima op een console, maar op een pc, heb je het probleem dat je niet makkelijk hardware toe kunt voegen.
      Wat bedoel je hiermee?
      Als je in de richting van een Titan mobile gaat kijken, al dan niet met wing, heb je hardware en software die goed samenwerken.
      Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

      Comment

      • DJ Antoon
        • May 2005
        • 1681

        #4
        Originally posted by renevanh
        Wat bedoel je hiermee?
        Als je in de richting van een Titan mobile gaat kijken, al dan niet met wing, heb je hardware en software die goed samenwerken.
        Zeker maar dan stap je in bij iets van €3300,- mocht je dat niet kunnen/willen betalen dan kan het via de M-PC route goedkoper. Uiteindelijk lijkt het wel weer op elkaar wat betreft manier van werken.

        Comment

        Working...