Stroboscoop met software bediening

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sytrusze
    • Sep 2017
    • 2

    Stroboscoop met software bediening

    Dag allemaal,

    Ik heb de Showtec Ignitor-6 Section LED stroboscoop een tijd geleden gekocht maar helaas weer geretourneerd. In principe een hele fijne stroboscoop, maar er zijn 2 dingen van belang voor mij:

    - Geluidsgestuurd (het liefst gekoppeld aan mijn laptop, zodat deze met de muziek meespeelt).
    - Flitsen stil zetten zodat ik deze in feite als lamp kan gebruiken.

    De ingebouwde muziek geluidsbesturing op veel stroboscopen zijn nog niet ideaal naar mijn mening, in ieder geval niet van degene die ik getest heb. De flitsen zijn vaak uit de maat etc. Wellicht komt dat omdat ik deze in mijn thuisstudio gebruik en het geluid natuurlijk niet zo hard staat als in een club bijv.

    Ik ben benieuwd of jullie mij iets soortgelijks kunnen adviseren. Budget is +- 200 euro. Hoeft voor mij geen speciale/dure/grote stroboscoop te zijn, klein is fijn. Vooral omdat ik deze bevestig achter mijn 34" beelscherm wat zorgt voor een leuk effect achter het beeldscherm.

    Hartelijk dank alvast!

    Groetjes,
    Dennis
  • rdreiers
    • Nov 2009
    • 407

    #2
    Denk dat je beter naar een led effect kunt kijken wat ook kan stoben. Troboscoop als lamp gebruikten zit er niet in helaas.

    Comment

    • sytrusze
      • Sep 2017
      • 2

      #3
      Vind ik opzich ook prima, als het maar kan flitsen en stil gezet kan worden.

      Comment

      • DJ Antoon
        • May 2005
        • 1681

        #4
        Originally posted by sytrusze
        Vind ik opzich ook prima, als het maar kan flitsen en stil gezet kan worden.
        Meerdere RGBW led parren met koud licht is misschien wel het beste voor jouw doel. Ik ken geen goede stroboscopen met geluidssturing. Wat jij op festivals of dance feestjes ziet word bijna allemaal met de hand bediend.

        Comment

        Working...