Steigerbuisframe in de kerk

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Marcbeltman
    • Jun 2017
    • 1

    Steigerbuisframe in de kerk

    Hey allemaal.

    In onze kerk wil ik graag een frame van 9 bij 2(lxb) ophangen. Dit frame word verticaal deels bovenop een achterwand gemonteerd en deels aan de achtermuur bevestigd voor extra stabiliteit. Voor deze achterwand staat de band op een podium.
    Aan het frame komen een paar ledparren te hangen met een doek voor de beamer.

    Nou vroeg ik mij af of iemand mij kan vertellen of ik de montage zelf kan doen of dat ik hier een professional voor in moet huren ivm de verzekering etc.

    Alvast bedankt
  • vester86
    • Jul 2010
    • 164

    #2
    huur maar iemand in, niet alleen voor de verzekering, maar ook voor je eigen gemoedsrust... los daarvan is je vraag te kort en te vaag om een echt goed antwoord op te geven. wat voor frame, wat komt er in, waar monteer je iets aan, hoeveel gewicht etc etc....

    Comment

    • beyma
      • Oct 2002
      • 1614

      #3
      Je wil dus ruim negen meter de lucht in ? Dat wordt dus een hoogwerker naar binnen krijgen of steiger bouwen om maar eens ergens te beginnen....
      Inderdaad lekker uitbesteden aan een constructie bedrijf, bespaart jezelf een hoop moeite!
      Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

      Comment

      • vasco
        • Oct 2003
        • 2567

        #4
        Originally posted by beyma
        Je wil dus ruim negen meter de lucht in?
        Hoe hoog het moet komen kan ik niet terug vinden in zijn vraag. Wel dat het gaat om een frame van 9x2 meter lengte x breedte. Lijkt mij dat die 9 meter dan niet voor de hoogte staat.

        Comment

        • beyma
          • Oct 2002
          • 1614

          #5
          Originally posted by Marcbeltman
          frame word verticaal gemonteerd
          Daar haalde ik die info vandaan.... maar goed, ik denk niet dat we ooit nog iets van de TS gaan horen....
          Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

          Comment

          • vasco
            • Oct 2003
            • 2567

            #6
            Daar had ik dan weer overheen gelezen
            Maar ben inderdaad benieuwd of de TS nog van zich laat horen, allicht kan hij dan iets meer duidelijkheid geven wat nu de bedoeling is.

            Comment

            Working...