Scenes in Sunlite

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • CLA
    • Apr 2017
    • 1

    Scenes in Sunlite

    Hallo iedereen,

    Ik ben nieuw hier dus ik weet niet of deze topic goed staat.
    Maar ik zal nu even zeggen wat ik te zeggen heb.
    Ik ben lid van een dj duo een wij sturen ons licht aan met sunlite suite 2.
    nu maken wij de scenes op 2 verschillende laptops (de mijne en die van mijn neef). Als wij deze scenes willen overzetten naar de andere laptop dan werken ze niet meer.
    Ze worden gewoon gekopieerd uit de map master (onder sunlite) waar al deze scenes in staan. en dan geplakt in de master map (onder sunlite) op de ander laptop.
    De volgorde van de adressen van de fixtures en de hoeveelheid kanalen die in beslag nemen zijn identiek hetzekfde op beide pc's.
    Maar als we dan in sunlite naar scene bewerken gaan zijn alle lampen terug uit en staan alleen de stappen er nog met ingestelde tijd.
    ik heb nu wel nog niet geprobeerd als de scenes worden opgezet of deze wel goed worden uitgevoerd door het licht zelf.
    Maar ik denk dat het niet normaal is dat de stappen er nog staan en dat de rest allemaal verdwenen is.
    Weet iemand hoe dit opgelost kan worden? zonder alle scenes terug opnieuw te maken! misschien moet ik de scenes exporteren vanuit sunlite en dan zo overzetten of anders?
    Ik hoop dat een van jullie me kan helpen!

    Mvg
  • RamonCC
    • Sep 2017
    • 3

    #2
    Je kunt een page exporteren en importeren. Maar dat lost je probleem niet op met de Master page.
    Je zou ook de show op een gemeenschappelijke plek kunnen opslaan, zoals Dropbox.
    Dan kun je los van elkaar, maar niet tegerlijk programmeren.

    Of even contact opnemen met Nicolaudi zelf. ticket inschieten (Dus niet op het forum, dat is zo goed als dood)
    Daar heb je snel een antwoord

    Comment

    Working...