MA lightcommander 12/2 DMX kanalen

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dekkorr
    • Feb 2017
    • 1

    MA lightcommander 12/2 DMX kanalen

    Hi,
    Ik heb waarschijnlijk een simpele vraag voor hier, maar ik heb niet zo veel verstand van lichttafels en DMX.
    Ik wil graag weten hoe ik met een MA Lightcommander 12/2 bij DMX kanalen kan komen.
    Ik kan nu met de faders bij de eerste 24 komen, maar ik heb er meer dan 24 nodig, neem aan dat dat op deze tafel kan.
    Eigenlijk wil ik gewoon een DMX kanaal invullen en dan de fader naar de gewenste stand schuiven. het is een statische show waarbij ik alleen kleuren moet maken en vervolgens aan laten staan.
    Het gaat mij hier om LED spots die ik op 4CH dmx DMX heb gezet. Het zijn er 16 dus kom ik met 24 faders te kort.

    Is dit simpel uit te leggen?

    Alvast erg bedankt!
  • Fridge
    • Mar 2002
    • 153

    #2
    Kies utility 1 (knop rechtsboven op desk) en kies met de softkeys onder het display voor DMX patch.Je kunt nu met de flash knoppen onder de kanalen een tafelkanaal kiezen, met de draaiknop bij het display een dmx kanaal kiezen, en deze verbinding toewijzen/verbreken. Kanalen 1-12 kun je zo programmeren, voor kanalen 13-24 gebruik je dezelfde flash knoppen, maar dan na het indrukken van shift-Upper.

    Comment

    Working...