LED PAR set aansturen met DMX

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rlottmann
    • Oct 2009
    • 28

    LED PAR set aansturen met DMX

    Onlangs heb ik bij Bax een Led Par set van Ayra gekocht:


    Ben tevreden met het licht. Echter de standaard instellingen zijn wat sober. Hij kan op knipperen, lopen en steady kleur etc. maar niet wat ik wil...

    Ik zou graag spots vast willen zetten op bijvoorbeeld 2 spots blauw en 2 spots wit
    Hij heeft een DMX aansluiting. Hoe kan ik het voor elkaar krijgen dat ik alle 4 de spots onafhankelijk van elkaar kan regelen?
    Vereisten: Compact (Liefst tablet, foon of kleine DMX mixer) en niet te duur omdat licht bij mijn show geen prio heeft.

    Alvast bedankt...
    Work Hard, Play Harder...
    www.robertlottmann.com
  • AH
    • Apr 2004
    • 248

    #2
    Bax vragen.
    Anne Homan

    Comment

    • DJ Antoon
      • May 2005
      • 1681

      #3
      hebben ook een forum...

      Comment

      • rlottmann
        • Oct 2009
        • 28

        #4
        Serieus...?
        Originally posted by AH
        Bax vragen.
        Mijn voorkeur gaat uit naar antwoorden waar ik iets aan zou kunnen hebben...

        Alvast bedankt.
        Work Hard, Play Harder...
        www.robertlottmann.com

        Comment

        • Merijndj
          • Mar 2001
          • 660

          #5
          Je weet toch dat J&H en bax shop concurenten zijn? Het is daarmee dus niet zo netjes om een bax shop artikel te kopen en hier te komen vragen hoe dat werkt.
          Aangezien het toch wel moeilijk is om de link te vinden geef ik die dan wel: https://www.bax-shop.nl/forum/
          En blijkbaar weten wij allemaal het antwoord op jouw vraag niet en de heren van bax waarschijnlijk wel, omdat zij het product verkopen...

          Comment

          Working...