dimmer

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • stijnvannunen
    • Jun 2016
    • 6

    dimmer

    hallo ik hen een dimmer 6 kanaal waar per kanaal met 16 A is of gezekker is
    standaard is was hij aan gesloten met 400V 32a nu zal ik hem graag in een case bouwen maar naar de toekomst zal er en 2 de dimpack in komen
    nu is da vraag of ik op mijn blindplaad in eens een 63A input kan zetten en regt streek aan de dimmer monteren en mag ik daar dan ook in eens 63a kabel op aan sluiten

    mvg stijn
  • Big Bang
    • Apr 2008
    • 652

    #2
    Zet maar zoiets in je rack, dat lijkt me een beter idee (als je de vraag moet stellen):

    It's time to play the music, It's time to light the lights ...

    Comment

    • stijnvannunen
      • Jun 2016
      • 6

      #3
      best op de foto van de dimmer is te zien dat per kanaal 10a en een totaal van 60a dus als ik de dimmer optimaal vil gebruiken zl ik er een 63 a op moeten zetten?
      Last edited by stijnvannunen; 04-07-16, 21:09.

      Comment

      • Aart Rietveld
        • Aug 2004
        • 190

        #4
        Die 60 ampere haal je wel bij volle belasting maar dat zal dan wel verdeeld worden over 3 fasen. Het staat zelfs op de dimmer (incl. taalfout... ) : 20 Ampere per fase! Ik zou als ik jou was eens iemand er bij halen die meer verstand heeft van elektra. Krachtstroom kan meer kapot maken dan je lief is.

        Comment

        • stijnvannunen
          • Jun 2016
          • 6

          #5
          ja ik ben tog van plan om de dimmer te laten in bouwen door
          Axept bvba

          Comment

          • Big Bang
            • Apr 2008
            • 652

            #6
            Die weten wel wat ze doen. Ik zou daar ook je stroomverdeling door laten regelen.
            It's time to play the music, It's time to light the lights ...

            Comment

            • MusicXtra
              • Feb 2006
              • 9316

              #7
              En ook alsnog jezelf in de materie verdiepen... Je staat nl nogal voor l*l wanneer je je opdrachtgever bij een kleine storing moet melden dat je niet snapt hoe het werkt.
              De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

              Comment

              Working...