Antari HZ500 Hazer

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • music&lights
    • May 2016
    • 6

    Antari HZ500 Hazer

    Ik heb een Antari HZ500 gekocht, waar de compressor het niet van deed. Nu heb ik de compressor weer aan de praat. IK heb er een liter vloeistof op olie basis in het reservoir gedaan, maar er komt geen nevel uit. Ik weet hoe een normale roofmachine werkt en kan ik ook meten, pomp en heater. Maar dit principe in nieuwe voor mij. NU heb ik het deksel van het reservoir gedemonteerd. Er zitten allemaal knikkers in. Kan iemand mij vertellen hoe dit type hazer werkt, dan kan ik hem misschien aan de praat krijgen. Is er minimum hoeveel vloeistof wat er in moet?
  • music&lights
    • May 2016
    • 6

    #2
    probleem opgelost, mocht je ook een probleem hebben met dit type hazer, neem contact met me op en ik kan je misschien helpen

    Comment

    • DJ Antoon
      • May 2005
      • 1681

      #3
      Originally posted by music&lights
      probleem opgelost, mocht je ook een probleem hebben met dit type hazer, neem contact met me op en ik kan je misschien helpen
      Je vraagt op een openbaar forum voor hulp, en als je dan het antwoord weet, is het wel zo netjes om dat ook even hier te delen.

      Comment

      • music&lights
        • May 2016
        • 6

        #4
        Geen probleem, het bleek het reservoir te zijn welke niet meer goed was, nieuwe aangeschaft en in de machine geplaatst. Rookvloeistof op olie basis er in en roken maar. Top machine

        Comment

        Working...