Sunlite Suite 2 DMX interface

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • petros
    • Jun 2010
    • 4

    Sunlite Suite 2 DMX interface

    Beste Techneuten,

    Ik gebruik Sunlite Suite 2 software met DMX interface. (alles nieuwste versies en firmware)
    Hierover volgende vraag.

    Ik wil gaan aansturen:
    8 stuks Showtec Phantom 50 LED moving heads
    9 stuks ADJ Mega Tripar Profile Plus LED
    1 stuks Showtec Dominator
    1 dimmerpack met extra effecten

    Heb nu alle recente SSL libraries van de site van Nicolaudie gedownload, en deze werken.
    Nu zit ik nog niet lekker in de Sunlite Suite 2 software, om zo een mooie show te programmeren in de "editor" omgeving.
    Wie kan mij voor zien in een voorbeeld show, dus een voorprogrammering ("een Scene") t.b.v. de Showtec Phantom 50 led? of ADJ Mega Tripar Profile Plus LED parren?

    Hoor graag wat jullie voor me kunnen beteken om me opweg te helpen in Sunlite Suite 2.
    Het zou mooi zijn om het resultaat met oud en nieuw te kunnen gebruiken.
    Alvast dank!
  • petros
    • Jun 2010
    • 4

    #2
    Ik heb het inmiddels uitgevogeld.
    Nicolaudie heeft filmpjes (tutorials) op Youtube geplaatst betreffende Sunlite Suite 2.
    Zie onderstaande link:







    Originally posted by petros
    Beste Techneuten,

    Ik gebruik Sunlite Suite 2 software met DMX interface. (alles nieuwste versies en firmware)
    Hierover volgende vraag.

    Ik wil gaan aansturen:
    8 stuks Showtec Phantom 50 LED moving heads
    9 stuks ADJ Mega Tripar Profile Plus LED
    1 stuks Showtec Dominator
    1 dimmerpack met extra effecten

    Heb nu alle recente SSL libraries van de site van Nicolaudie gedownload, en deze werken.
    Nu zit ik nog niet lekker in de Sunlite Suite 2 software, om zo een mooie show te programmeren in de "editor" omgeving.
    Wie kan mij voor zien in een voorbeeld show, dus een voorprogrammering ("een Scene") t.b.v. de Showtec Phantom 50 led? of ADJ Mega Tripar Profile Plus LED parren?

    Hoor graag wat jullie voor me kunnen beteken om me opweg te helpen in Sunlite Suite 2.
    Het zou mooi zijn om het resultaat met oud en nieuw te kunnen gebruiken.
    Alvast dank!

    Comment

    Working...