Labelen van lampen

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vissie
    • Dec 2013
    • 2

    Labelen van lampen

    Hoi!

    Vandaag mijn eerste lampjes aangeschaft en ik dacht, die moet ik natuurlijk wel even voorzien van labels/stickers met mijn bedrijfsnaam erop. Gek genoeg heb ik na vrij lang zoeken nog niks kunnen vinden dat mij geschikt lijkt. Het lijkt me dat hier wel meer mensen rondhangen met eigen apparatuur die ze labelen. Een labelprinter zelf kopen zie ik niet zo zitten, zeker omdat veel van die dingen vrij beperkt zijn in hun layouts en afmetingen. Ik wil gewoon kleine stickertjes kunnen (laten) maken geheel naar eigen invulling (wat betreft layout).

    Iemand ideeën?
  • freek
    • Aug 2008
    • 238

    #2
    Volgens mij zijn er meerdere wegen die.... Ik gebruik altijd stickers op aluminium basis. Kleine ronde stickertjes met alleen het logo voor kleinere apparatuur en verloopjes, grotere rechthoekige stickers voor de wat grotere zaken met logo, website en telefoonnummer.
    Ik weet een bedrijf dat deze stickers levert (en al heeft geleverd aan veel theaters en verhuurbedrijven) maar aangezien het niet netjes is om hier reclame te maken moet je me even een PM sturen, dan stuur ik je de info van het bedrijf.

    Succes ermee.

    Comment

    • MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

      #3
      Ieder belettering bedrijf kan je daarmee helpen.
      Zelf heb ik stickers laten maken van folie die in heel kleine stukjes breekt als je probeert een sticker te verwijderen.
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

      Comment

      • speakertech
        • Jan 2008
        • 1696

        #4
        Originally posted by MusicXtra
        Ieder belettering bedrijf kan je daarmee helpen.
        Zelf heb ik stickers laten maken van folie die in heel kleine stukjes breekt als je probeert een sticker te verwijderen.

        Dat is mooi als je bijvoorbeeld apparaten hebt, die in de garantie niet geopend mogen worden. Terugplakken is er dan niet meer bij. Bij ontvreemding of verwisseling met opzet, zal het niet helpen, omdat de sticker dan geheel verwijderd zal worden. Zelfs graveren is niet altijd een oplossing. Nadeel daarvan is ook dat bij eventuele verkoop de merken niet te verwijderen zijn.

        Speakertech
        Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
        ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

        Comment

        Working...