Pulsar Masterpiece 108

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • denul
    • Dec 2014
    • 2

    Pulsar Masterpiece 108

    Hallo, Ik heb een pulsar masterpiece 108.

    Ik heb in de afgelopen jaren steeds meer ontdekt over dit apparaat. Ik loop nu tegen het probleem van kanalen patchen aan. Ik heb parren met ieders 6 kanalen maar wil van elke par alleen de eerste drie gebruiken. Dus s3-1 dmx 37 s3-2 dmx 38 s3-3 dmx 39 en dan s3-4 dmx 43 enz

    Ik heb al erg veel online gezocht en alle handleidingen doorgespit maar kom er niet achter wat ik verkeerd doe.
    Ik snap dat het een oude tafel is en lastig te programmeren, de rest heb ik allemaal uitgevonden met een gezonde dosis doorzettingsvermogen maar het patchen lukt mij niet.

    Alvast enorm bedankt.
    Vr Groet Pascal
  • Staaf
    • Feb 2003
    • 398

    #2
    Wat bedoel je eigenlijk juist?
    Je hebt 6 kanaals ledparren en je wil hier enkel de eerste 3 kanalen van gebruiken? Dan zal je het toch in de instellingen van de pars moeten gaan zoeken vrees ik. Mss kan je op het toestel een 3 kanaals modus kiezen.
    De pars gaan gewoon de data (0-255) lezen welke op hun respectievelijke kanalen (in jouw geval blijkbaar 6) wordt uitgestuurd.
    Nobody is a virgin; life fucks us all!

    Comment

    • denul
      • Dec 2014
      • 2

      #3
      Bedankt voor je reactie, ik dacht dat het patchen van een lichttafel inhield dat je je sliders op een specifiek dmx adres kon instellen.
      Gr Pascal

      Comment

      • Staaf
        • Feb 2003
        • 398

        #4
        De masterpiece 108 heeft standaard zijn kanalen van 0-108 zitten. Middels het patchen kan je elke fader toewijzen aan elk kanaal tot 256. Zelf nooit gedaan want ik heb geen idee hoe je dat overzichtelijk houd. Wel vermoed ik dat als je een scherm aangesloten hebt door middel van de optionele screendriver je alles veel duidelijker wordt.
        Last edited by Staaf; 28-12-14, 12:47. Reason: tikfout
        Nobody is a virgin; life fucks us all!

        Comment

        Working...