Hulp gevraagd!

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MaxHochstenbach
    • Dec 2014
    • 1

    Hulp gevraagd!

    Beste mensen,

    Ik zoek meerdere ledstrips. Nou heb ik een aantal wensen waar zo'n leestrip aan moet voldoen:

    1. De ledstrip is doormiddel van een plakrand o.i.d. te bevestigen (als in plakband/lijmstrip)
    2. De ledstrip is ongeveer 50cm
    3. De ledstrip kan van (geleidelijk aan) kleur veranderen
    4. De lampjes kunnen een voor een veranderen van kleur/uit en aan gaan (als een wave in het voetbalstadion)
    5. En ik hoop dat de lampjes niet te duur zijn

    Hoop dat jullie mij kunnen helpen! Ik woon in de regio Haarlem/Amsterdam en een webwinkel is ook oké, maar een gewone winkel lijkt mij fijner (dan kan ik het even testen)
  • freek
    • Aug 2008
    • 238

    #2
    Punt 1,2 en 3 zijn prima te vinden. Punt 4 maakt het helaas wat lastiger en maakt meteen punt 5 onhaalbaar. Ik neem aan dat je de meer bekendere webshops al afgezocht hebt? Ik heb laatst bij distrelec LED plakstrips gekocht maar daar kan ik ook geen strips vinden met punt 4.

    Ik vrees dat je uitkomt bij wat duurdere ledsticks, maar dan zit je ook meteen met aansturing, veel dmx kanalen en dat soort dingen.
    Succes met zoeken.
    __________________________
    Update:
    Ik heb deze nog gevonden, ik weet niet of het exact aan al je eisen verwacht want de uitleg is summier, maar je kan ze altijd even bellen.
    Klik
    Last edited by freek; 11-12-14, 18:10.

    Comment

    • Jordydv
      • Jan 2014
      • 14

      #3
      Led strips met WS2812 of WS2811 protocol kun jij aansturen zoals je zelf wilt. Het vereist wat knutselwerk maar met een T 8000s controller kun je zelfs er een LED scherm van gaan maken. Het is een hele goedkope manier die drive-in-shows gebruiken om een led scherm op de voorkant van bijvoorbeeld een booth te hebben, en met de prijs van de onderdelen ook heel goedkoop.

      Comment

      Working...