Martin USB-DMX met Chamsys MagicQ

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SkylerNL
    • Jul 2014
    • 3

    Martin USB-DMX met Chamsys MagicQ

    Hallo Allemaal,

    Ik ben bezig met MagicQ samen met een Martin USB-DMX maar ik krijg ze niet samen aan de praat. Alle drivers zijn geinstalleerd. Is dit uberhaut mogelijk een Martin USB-DMX met MagicQ?

    Groet,

    Michel
  • lucken
    • Sep 2002
    • 342

    #2
    Michel, de Martin USB DMX interface wordt niet ondersteund door ChamSys. Indien u goedkoop de ChamSys software wil testen, koop dan een MagicDMX Full interface aan of een ELC dmXLan Buddy.

    Comment

    • vdlaanlichtengeluid
      • Jun 2010
      • 640

      #3
      Met die ELC buddy ben ik nu ook nog aan het stoeien helaas krijg ik hem nog niet erg op gang met MagicQ... Maar het zou zeker moeten kunnen!

      Comment

      • SkylerNL
        • Jul 2014
        • 3

        #4
        Originally posted by vdlaanlichtengeluid
        Met die ELC buddy ben ik nu ook nog aan het stoeien helaas krijg ik hem nog niet erg op gang met MagicQ... Maar het zou zeker moeten kunnen!
        Succes! ik ben bezig met het kopen van een MagicDMX haha.

        Tip: Plaats het anders even op het Chamsys forum, heb ik ook gedaan kreeg heel snel antwoord.

        Comment

        • Carl
          • Nov 2000
          • 907

          #5
          Als je Chamsys alleen goedkoop wilt testen, kun je een Magic DMX USB Interface bij ze bestellen, voor slechts € 12,00!!!
          Deze werkt volledig, één universe, 512 kanalen etc. De beperking is dat hij maar 5 uren werkt en daarna blokkeert. Je kunt hem dan uittreken en terugsteken, de software opnieuw starten en je hebt weer 5 uren.
          Hetzelfde ding, maar dan volledig kost je € 72,00, plus de verzendkosten uit de UK. Niet duur en het lijkt me op diverse fronten de beste keuze om de hardware van de softwarefabrikant te gebruiken, of niet soms?
          Ik heb het hier werken, op een oude XP machine, geen klachten, tot nu toe. Heb er pas één show mee gedraaid en die was simpel, omdat ik de software nog niet goed beheers. Maar voor zover ben ik erg tevreden.

          Comment

          • lucken
            • Sep 2002
            • 342

            #6
            Dan zal er waarschijnlijk iets niet juist zijn met uw netwerkinstellingen. Maar zoals al aangehaald, vragen ivm ChamSys best plaatsen op het ChamSys forum: www.chamsysforum.be

            Comment

            • SkylerNL
              • Jul 2014
              • 3

              #7
              Originally posted by Carl
              Als je Chamsys alleen goedkoop wilt testen, kun je een Magic DMX USB Interface bij ze bestellen, voor slechts € 12,00!!!
              Deze werkt volledig, één universe, 512 kanalen etc. De beperking is dat hij maar 5 uren werkt en daarna blokkeert. Je kunt hem dan uittreken en terugsteken, de software opnieuw starten en je hebt weer 5 uren.
              Hetzelfde ding, maar dan volledig kost je € 72,00, plus de verzendkosten uit de UK. Niet duur en het lijkt me op diverse fronten de beste keuze om de hardware van de softwarefabrikant te gebruiken, of niet soms?
              Ik heb het hier werken, op een oude XP machine, geen klachten, tot nu toe. Heb er pas één show mee gedraaid en die was simpel, omdat ik de software nog niet goed beheers. Maar voor zover ben ik erg tevreden.
              Ik ga maandag een Basic bestellen

              Ik heb een halfjaar met een echte chamsys console mogen werken en het is de simpelste en toch uitgebreidste tafel ooit vind ik. Super makkelijk heb je hem onder controle. Maar voor mezelf zet ik hem op me PC. En als het kan ergens goedkoop een Mini Wing kopen.

              Comment

              Working...