Bluestar MKIi DMX

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Harry1968
    • Jun 2014
    • 1

    Bluestar MKIi DMX

    Ik heb een Bluestar MKII DMX gekocht voor lichteffecten op de slaapkamer van de kinderen.

    Kan ikbluestar dit apparaat ook gebruiken zonder dat het gekoppeld is aan een computer?
    Zo ja, hoe moet ik dat dan instellen om bijvoorbeeld een sterrenhemel te projecteren?
  • Big Bang
    • Apr 2008
    • 652

    #2
    Dit effect heeft een dmx input. Dit is aan te sturen met een DMX controller of een dmx - usb verloopkabel en een dmx-lichtsturing computerprogramma. Voor jou toepassing zijn er legio gratis programma's beschikbaar.
    It's time to play the music, It's time to light the lights ...

    Comment

    • Tummy
      • Nov 2008
      • 324

      #3
      in de handleiding even opzoeken hoe deze op 'stand alone' te zitten is. dmv de functie knoppen bij het led display achterop, dan is er geen computer en software etc nodig
      Profiel wordt door meerdere personen gebruikt :)

      Comment

      • NesCio01
        • May 2010
        • 1987

        #4
        Niet om vervelend te zijn mensen,

        maar we plegen een forum voor professionals te zijn.

        Valt slaapkamergebruik daar ook onder?

        grtz

        Nes
        Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

        Comment

        • Carl
          • Nov 2000
          • 907

          #5
          Hmmnee, goed beschouwd niet, maar voor mij persoonlijk vind ik dit nog wel kunnen. Het is een apparaat met DMX en dat past hier wel, ook al is dit wel op het randje.
          De vraag is ook simpel te beantwoorden, als je hem tenminste leest. Zo te zien kent Tummy het ding tenminste oppervlakkig en geeft een duwtje in de goede richting. Je moet de term 'stand alone' maar snappen. Kan me voorstellen dat, als je er nieuw tegenover staat, dat het nogal duizelt. Anderzijds, vraag dat dan bij de leverancier, terwijl je het staat te kopen.......

          Comment

          Working...