Sweetlight live >2 scenes?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • genux
    • Nov 2009
    • 9

    Sweetlight live >2 scenes?

    Bij het gebruik van Sweetlight loop ik tegen het volgende probleem aan. Scenes aanmaken in en in de live mode lukt, zelfs met de nieuwe updates via je smartphone. Wat niet lukt is 2 of meerdere scenes tegelijkertijd aan te zetten; slechts 1 scene tegelijk.

    HELP wat moet ik instellen / aanvinken om dit wel voor elkaar te krijgen.


    PS werk met de laatste updates van 2014, chrome/zilver DMX interface.
  • genux
    • Nov 2009
    • 9

    #2
    Sweetlight live >2 scenes?

    Helaas niet via het forum maar wel via Highlite zelf opgelost. Threat kan gesloten worden.

    Originally posted by genux
    Bij het gebruik van Sweetlight loop ik tegen het volgende probleem aan. Scenes aanmaken in en in de live mode lukt, zelfs met de nieuwe updates via je smartphone. Wat niet lukt is 2 of meerdere scenes tegelijkertijd aan te zetten; slechts 1 scene tegelijk.

    HELP wat moet ik instellen / aanvinken om dit wel voor elkaar te krijgen.


    PS werk met de laatste updates van 2014, chrome/zilver DMX interface.

    Comment

    • sjig
      • May 2012
      • 909

      #3
      Voor mensen die in de toekomst dezelfde vraag hebben is de oplossing misschien wel handig

      Comment

      • genux
        • Nov 2009
        • 9

        #4
        Er was totaal geen reactie ook niet van Sweetlight gebruikers die een vergelijkbaar probleem hadden; heeft het dan zin?
        Goed de oplossing: Bij het aanmaken van een scene kan het gebeuren dat er van andere fixtures de faders zijn aangeraakt, deze lichten dan groen op. Op het moment dat de dimmerfunctie op 0 staat is de fader nog steeds groen en denkt de interface dat deze uit moet. Bij het selecteren van een andere scene gaat de fixture dus uit.
        Wat moet je doen: de faders disabelen/uitschakelen zodat hij niet meer groen is maar handiger is om een nieuwe scene te starten dan weet je zeker dat allee faders uitgeschakeld zijn.

        Originally posted by sjig
        Voor mensen die in de toekomst dezelfde vraag hebben is de oplossing misschien wel handig

        Comment

        • NesCio01
          • May 2010
          • 1987

          #5
          Originally posted by genux
          Er was totaal geen reactie ook niet van Sweetlight gebruikers die een vergelijkbaar probleem hadden; heeft het dan zin?
          Bedankt dat je dan toch nog de oplossing hebt willen posten!

          Wanneer je een vraag stelt en mensen hebben geen antwoord, dan
          zullen zij veelal niet reageren.

          Als er niemand reageert hoe kun je dan weten dat meerdere mensen
          bepaalde uitdagingen in Sweetlight hebben, dat triggert me wel,
          moet ik zeggen.

          grtz

          Nes
          Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

          Comment

          Working...