strobe blinder functie

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tummy
    • Nov 2008
    • 324

    strobe blinder functie

    ik zoek een stroboscoop met blinder functie, de martin atomic 3000 uitgesloten, ik vindt deze te prijzig om er meerdere van aan te schaffen.

    welk merk-type heeft dit nog meer? ik kom dit in de webshop niet tegen
    Profiel wordt door meerdere personen gebruikt :)
  • Lala
    • Sep 2008
    • 370

    #2
    Een SP-1500 strobe (Showtec, ADJ, Elation, Botex etc hebben die), en dan een blinderchip erbij kopen of zelf programmeren indien je de materialen hebt.

    Comment

    • sjig
      • May 2012
      • 909

      #3
      Wij hebben de SP-1500 van Adj, hoe zou ik die dan als blinder kunnen gebruiken (als het al kan)?

      Daarnaast zou ik me kunnen voorstellen dat je led strobes ook prima als blinder kunt gebruiken?

      Comment

      • Lala
        • Sep 2008
        • 370

        #4
        Er bestaan bepaalde chips, waardoor de lamp een 'blinder-functie' krijgt. Dan strobed de lamp zo snel dat het zou moeten lijken alsof de lamp gewoon brand. Deze zijn met een beetje speurwerk op internet wel te krijgen en anders Highlite ff bellen

        Comment

        • laserguy
          • Jun 2003
          • 2755

          #5
          Voor een blinderfunctie is meer nodig dan gewoon wat sneller flitsen: je koeling van de buis moet ook ERG veel beter en je moet een dimbare stroboscoop hebben zodat na een paar seconden je blinder dimt want anders smelt je buis alsnog. Zomaar ff een chipje erbij is wel errug kort door de bocht.
          Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

          Comment

          • Lala
            • Sep 2008
            • 370

            #6
            Het is nu eenmaal zo en werkt bij mij naar volle tevredenheid op mijn 12 strobes.

            Comment

            Working...