DMX sturing Showtech Compact par 7 CW/WW

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SPS
    • Mar 2004
    • 1662

    DMX sturing Showtech Compact par 7 CW/WW

    Heeft er iemand al ervaring met deze compact par?


    Voor zover ik kan ontdekken ontbreekt er een masterdimmer ? Dat zou vreemd zijn aangezien het broertje (of zusje zo je wilt) de 7 tri wel een masterdimmer heeft?

    Om er nu een te bestellen en er dan achter te komen dat er geen masterdimmer op zit en dan terugsturen vind ik wat oenig.............

    Paul
    Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!
  • sjig
    • May 2012
    • 909

    #2
    Heb even de handleiding bekeken, en nope; geen master dimmer helaas.

    Maar tegenwoordig zijn er wel lichtsturingen die zelf ook master dimmer 'creëren'. Misschien dat jouw sturing dat ook heeft?

    Comment

    • SPS
      • Mar 2004
      • 1662

      #3
      Originally posted by sjig
      Heb even de handleiding bekeken, en nope; geen master dimmer helaas.

      Maar tegenwoordig zijn er wel lichtsturingen die zelf ook master dimmer 'creëren'. Misschien dat jouw sturing dat ook heeft?
      Ik heb een eenvoudige showtec voor 4 LED fixtures, dus dat zit er niet in helaas.
      De gebruiksaanwijzing heb ik ook al doorgekeken inderdaad. Maar blijf het raar vinden zo zonder master.

      In de webshop wordt er gesproken over een 7 kanaals DMX stand. Waar zouden die het vandaan gehaald hebben?
      Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

      Comment

      • Rolandino
        • Mar 2007
        • 1451

        #4
        De LED Par is te bedienen middels twee, drie of zeven DMX kanalen. In de 2-kanaals DMX modus kunnen alle kleuren wit gemaakt worden, in de 3-kanaals modus komt daar nog een dimmer functie bij en in de 7-kanaals modus kunnen daarnaast ook nog allerlei effecten en functies worden opgeroepen. De werkmodi en het DMX-startadres kunnen eenvoudig digitaal worden ingesteld.

        Dit staat in de omschrijving van de link .................

        Als ik de gebruiksaanwijzing lees heeft deze of 2 of 4 dmxkanalen en geen 3 zoals in de shop staat omschreven.



        Last edited by Rolandino; 03-03-14, 20:31.
        EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

        Comment

        Working...