Audio in Lasersoftware

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • assinkm
    • Nov 2010
    • 26

    Audio in Lasersoftware

    Ik ben druk bezig met showlasers. Deze worden puur hobbymatig ingezet. Als software gebruik ik Pangolin QuickShow.
    Hier ben ik uiterst tevreden over op één ding na. De audio. Het n.l alleen maar mogelijk op 1 spoor een audiotrack te zetten. Daar is verder niets in te editen. Dat doe ik in Cubase 7, maar dan is het erg lastig om kleine geluidsfragmenten synchroon met QuickShow te laten lopen. In QuickShow kun je wel wat schuiven met de ques, maar dat is toch een beetje rommelen en nooitprecies wat je wilt.

    Nu ben ik op het web op zoek geweest naar de audiomogelijkheden in Pangolin Beyond. Hier is weinig over te vinden.
    Er wordt nergens voor zover ik kan ontdekken, gesproken over meerdere audiosporen of het editen ervan.
    Ik maak tekenfilmachtige animaties en het zou dus prettig zijn als ik hier en daar een geluidsfragment toe zou kunnen voegen, zoals dat in vrijwel elk video-edit programma kan.

    Mijn vraag is dus, weet iemand of dat in Beyond wel kan. Ik zou er zeer mee geholpen zijn.

    Alvast bedankt voor de te nemen moeite.
Working...