Topic: Martin Lightjockey
-
07-07-08, 17:07 #51
Uit de Martin Lightjockey Help file:
It is not possible to share or import data from different libraries. It is not advisable to manually copy or move files from Windows explorer. The different data structures of LightJockey are often very dependent on each other, and may not function if copied from different libraries.exit night into LIGHT
-
07-07-08, 21:11 #52we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!
-
13-01-09, 19:12 #53
- Ingeschreven
- Dec 2007
dag beste mensen!
ik heb van de site van martin een aantal shows kunnen downloaden voor de SCX 700 scans. dit is verwerkt als .LBJ file. maar het probleem is dat ik zo snel niet kan uitvinden waar ik deze file moet plaatsen. weet iemand van jullie het? want op het forum van Martin kan ik door de bomen het bos een beetje niet meer zien.. zou fijn zijn als ik via deze weg een antwoord op mijn vraag kon krijgen![CENTER]LJ Stokperdje (Zundert NB NL)[/CENTER]
[CENTER]CBADB[/CENTER]
-
13-01-09, 19:43 #54
ga via system naar user libraries, doe create new library en dan restore backup.
kies je .LBJ file en klaar is keeswe had a light designer once, but he went mad so we shot him.
Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!
-
15-01-09, 11:52 #55
Klopt niet echt. Je kan wel bestanden tussen verschillende libraries uitwisselen maar je moet gewoon even opletten. Elke sequence of cue heeft in LJ een nummer. Onder die nummer wordt de file ook weggeschreven. Je zoekt dus eerst welke sequences je nodig hebt, en daarna kopieer je ze naar de andere library. Eventueel renamen zal je wel moeten doen.
Wil je een volledige show overnemen, dan heb je 2 mogelijkheden. Je opent een show en vervolgens open je een nieuwe show waarbij je zegt copy files from show. Of je neemt een backup van je show, maakt een nieuwe show, je opent die nieuwe show (heeeeeel belangrijk) en dan restore je. Die bestanden zijn maar een paar 100 kb groot. Laatste manier is makkelijkst om tussen verschillende lj pc's shows uit te wisselen-- Kosi --