pan-tilt-mirror

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Shark
    • Aug 2007
    • 208

    pan-tilt-mirror

    ben op zoek naar enkel een bewegende spiegel die controleerbaar is via pan/tilt via dmx voor de stralen van enkele par36's en andere toepassingen

    dit is net wat ik zoek: http://www.newlighting.com/8399/new-meteor-flexscan
    maar de 120V lijkt mij niet mogelijk in europa, weet iemand van jullie eenzelfde toestel wat hier gebruikt kan worden?
  • badboyscrew
    • Aug 2000
    • 304

    #2


    zoiets ?
    groeten alex

    Als je de bank 1000 euro schuldig bent, heb jij een probleem. Maar als je de bank een miljoen euro schuldig bent, hebben zij een probleem.

    Comment

    • Shark
      • Aug 2007
      • 208

      #3
      is ook interessant, maar de afmeting van die meteor flexscan (14,5x17cm) is veel interessanter

      Comment

      • chippie
        • Jul 2006
        • 528

        #4
        Ik heb een PAN TILT Mirror liggen van het merk Studio DUE. Spiegel is ongeveer 20cm hoog 10cm breed.
        IF YOU PAY PEANUTS......YOU GET MONKEYS.

        Comment

        • lightjockey ty
          • Jan 2010
          • 36

          #5
          je kunt ook de metero kopen en een spannings converter kopen van 120 naar 240V amerikaans naar europes lichtnet dus. dan is het ook opgelost lijkt me?

          Comment

          • R. den Ridder
            • Sep 2000
            • 1500

            #6
            even helemaal buiten de lijntjes kleuren, maar op marktplaats staan een aantal clay paky pinscan, oude moving head Par36's. misschien een idee?

            Rosco levert de Icue, ook een optie:

            A DMX-controlled moving mirror for the ETC Source 4 and other ellipsoidal spotlights that allows silent repositioning of the beam wherever it is required

            NETHERLANDS OFFICE
            Claus Sluterweg 125/1b
            2012 WS Haarlem
            Netherlands
            Tel: +31 (0)23 5288 257

            als je echt handig bent kun je volgens mij voor weinig een clay paky goldenscan vinden, en daar alleen de kop van behouden. iig goedkoper dan een icue of die meteor.

            Comment

            Working...