Movinghead, Led?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JanFryslan
    • Mar 2010
    • 43

    Movinghead, Led?

    Goedenavond,

    Om in de toekomst meer op schoolfeesten en tentfeesten (ongeveer 1000 pers.) te kunnen draaien, zijn we momenteel nog wat aan het uitbreiden. Daarbij willen we ook graag met 2 movingheads naast het meubel beginnen (uit te breiden naar 6, ook in de truss).

    Eisen: spot, roterende gobo's, strobo liefst >10 Hz. Budget: ongeveer 1000 euro/stuk.

    Zelf ben ik bij deze twee uitgekomen:
    - Briteq BT 250S
    - Briteq BT 60 LS


    Heb al veel gelezen op het forum, maar toch weer de vraag: wat zijn jullie suggesties?

  • sjig
    • May 2012
    • 909

    #2
    Ik heb zelf erg goede ervaring met de Movitec SL250. Is weliswaar geen led, maar ik vind ze echt geweldig!

    Ze zijn niet meer nieuw te koop maar op mp kom ik ze tegen voor 250 per stuk inclusief een flightcase

    Als je liever niet 2e hands koopt, wij hebben op school de Showtec Phantom 250 Spot, ook die vind ik meer dan goed voor de prijs (800 euro). Ook geen led, maar voldoet wel aan de eisen

    Comment

    • JanFryslan
      • Mar 2010
      • 43

      #3
      Hallo Sjig,

      Bedankt voor je reactie.
      Mooie dingen inderdaad van Movitec.

      En de Showtec Phantom 250 Spot hoort eigenlijk ook nog in het rijtje, evenals de Explorer 250 Pro MKII.
      Daarnaast is er nog de iets duurdere QMaxz QS250S.

      Ben er nog niet helemaal uit..
      Last edited by JanFryslan; 27-11-12, 08:19.

      Comment

      • Rolandino
        • Mar 2007
        • 1451

        #4
        De Showtec spot kost 754,00 in BTW en voor het geld zeker een oplossing voor je doeleinden.
        Last edited by moderator; 27-11-12, 07:28. Reason: not done
        EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

        Comment

        Working...