Defecte laser, actor mate, magic boxII

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hubo123
    • Nov 2012
    • 1

    Defecte laser, actor mate, magic boxII

    Ik heb een defecte rood groen geel laser. Er komt wel licht uit maar de spiegels draaien niet goed. De hoek is verkeerd. Ik weet niet hoe die spiegels af te stellen. Iemand een idee of een adres waar je dit kunt laten doen. Laser is een actor mate, magic boxII.
  • Stoney3K
    • Sep 2007
    • 1399

    #2
    Originally posted by Hubo123
    Ik heb een defecte rood groen geel laser. Er komt wel licht uit maar de spiegels draaien niet goed. De hoek is verkeerd. Ik weet niet hoe die spiegels af te stellen. Iemand een idee of een adres waar je dit kunt laten doen. Laser is een actor mate, magic boxII.
    Is de stand van de spiegels verkeerd (patroon is verschoven) of is de grootte van de hoek het probleem?

    Het eerste is namelijk redelijk eenvoudig te repareren: De spiegels zitten aan de voorkant en zijn bevestigd op twee (stappen) motoren. Goed kans dat dat ergens een tik heeft gehad, als de spiegels met busjes zijn bevestigd kun je ze met een kleine inbussleutel van de motor-as los draaien en een klein stukje verdraaien.

    Als het om galvo's gaat dan is er misschien wat meer werk aan, stuur er vooral eventjes een PM over, liefst met wat foto's en een omschrijving van wat ie nu wel doet.
    First make it work, then make it look pretty!

    Comment

    • sjig
      • May 2012
      • 909

      #3
      Als je garantie hebt = terugsturen
      Als je die niet hebt = forumlid heel lief aankijken

      Comment

      • hubo1234
        • Nov 2012
        • 1

        #4
        Het ding is uit 2004 dus geen garantie meer. Ik heb wel een foto gemaakt.
        [IMG][/IMG]

        Comment

        • sjig
          • May 2012
          • 909

          #5
          Geloof me, 1 account is meeeeer dan genoeg

          Je zou naar de winkel kunnen gaan, en vragen of ze hem tegen betaling willen repareren !

          Comment

          • dance-g
            • Feb 2013
            • 3

            #6
            in sassenheim zit een bedrijf die ze repareerd voor een redelijk bedrag
            waarschijnlijk moet je er een nieuwe scanset in laten zetten een 20kps setje koop je al voor 90 euro ofzo

            Comment

            Working...