Nicols Birdy wash 120

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • flurk
    • May 2003
    • 409

    Nicols Birdy wash 120

    In Martin Lightjockey is nog geen fixture aangemaakt voor de Nicols Birdy wash.Blijkbaar zou het de zelfde fixture zijn als een ander spot ,maar ik weet niet dewelke. Heeft iemand een idee?
  • DJ Antoon
    • May 2005
    • 1681

    #2
    Ben je uptodate? Zie martin forum!
    Als je een aanvraag doet op het martin forum dan heb je hem vaak zo binnen, als je geluk hebt binnen een dag, zorg dat je voldoende info geeft.

    Comment

    • Beltzer
      • Mar 2009
      • 20

      #3
      Originally posted by DJ Antoon
      Ben je uptodate? Zie martin forum!
      Als je een aanvraag doet op het martin forum dan heb je hem vaak zo binnen, als je geluk hebt binnen een dag, zorg dat je voldoende info geeft.

      Hallo,

      Ik vind nergens op het forum een antwoord en ook in de profile list is er enkel de birdy beam terug te vinden en die werkt *uiteraard* niet. Heeft er iemand al een profiel gevonden voor deze lamp of iets soortgelijks?

      Alvast bedankt!

      Comment

      • Altec
        • Apr 2012
        • 51

        #4
        Je kan deze lijst invullen en opsturen, dan maken ze zo snel mogenlijk de fixture aan en krijg je hem opgestuurd. Je moet wel even weten welk kanaal welke functie moet hebben.
        Onvoltooid Tegenwoordige Tijd student
        Op de AHK

        Comment

        • Beltzer
          • Mar 2009
          • 20

          #5
          Originally posted by Altec
          Je kan deze lijst invullen en opsturen, dan maken ze zo snel mogenlijk de fixture aan en krijg je hem opgestuurd. Je moet wel even weten welk kanaal welke functie moet hebben.
          http://www.martin.com/product/fixturerequest.asp

          Heb iemand gecontacteerd die ik ken bij Martin en die heeft me laten weten dat ze voor dit product (en zijn soortgelijke) geen fixture file maken aangezien dit rechtstreekse kopiƫn zijn van hun Mac 101 dusja zelf maar wat ploeteren..

          Comment

          • Altec
            • Apr 2012
            • 51

            #6
            [FONT=verdana, arial, helvetica, sans-serif]Je kan in light jockey ze toch ook gewoon aanmaken? volgenens mij zoek je dan in je fixture lijst een generic. Deze voeg je toe (je hoeft geen dmx adres in te stellen). Als deze op je scherm is beland dan klik je hem met je rechtermuisknop aan, en klik je op Define Fixture Profile. Daar kan je je fixture dus 'maken'.

            als ik het goed heb hoor
            [/FONT]
            Onvoltooid Tegenwoordige Tijd student
            Op de AHK

            Comment

            • jakobjan
              • Jul 2002
              • 599

              #7
              Inderdaad Altec, je kan hem idd zelf prima aanmaken.

              Als het een kopie van de mac101 is, zou je misschien dat profiel ook kunnen gebruiken.
              Jakob-Jan
              Lightjockey Beta tester
              Freelance Licht tekkie

              Comment

              Working...