Eurolite dimmers

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Davyv
    • Jun 2012
    • 1

    Eurolite dimmers

    Dag heren, heeft er iemand van jullie al ervaring met eurolite dimmers.
    Ik moet een offerte maken voor iemand, maar het budget is niet al te groot?

    Groetjes,
    Davy
  • Big Bang
    • Apr 2008
    • 652

    #2
    Welk type eurolite dimmers? Een groot deel is intern gelijk aan de dimmers van showtec e.d., met alle voor- en nadelen van dien.
    It's time to play the music, It's time to light the lights ...

    Comment

    • Paul10
      • May 2012
      • 122

      #3
      Waar ga je ze voor gebruiken? De Rise-time is over het algemeen biet zo best, als het stil moet zij zou ik ze niet nemen.
      zijn nog een hoop leuke opties voor een aardige prijs.

      Comment

      • Robert H
        • Jan 2006
        • 378

        #4
        Ik neem aan dat je Eurolight bedoelt? Wij zijn al een tijdje zeer tevreden gebruikers, onvoorstelbaar veel waar voor je geld. Het heeft bij ons totaal geen zin om MA's van 2000+ euro in de racken te hangen. Sterker nog: Je hoeft eigenlijk de bedrijfszekerheid niet eens in de afweging mee te nemen; De aanschafprijs van die Behringers is zo enorm laag dat we spares op voorraad hebben en een defect exemplaar gewoon meteen kunnen vervangen. Verrassend genoeg is dat echter nog niet voorgekomen. En we gebruiken die dingen al járen! Repareren zou niet eens de moeite waard zijn, een reparatie van 2 uur kost net zoveel als het apparaat zelf!

        Topdingen, doen wat ze moeten doen en de mogelijkheden qua patching, dimmercurves en dat soort zaken doen niet onder voor de grote jongens. Enige nadeel: De afkeurende blikken van andere techneuten bij de aanblik van onze rek naast het podium:. Tja, laat ze maar. Wij dimmen 18 groepen van 2 kilowatt voor nog geen 500 euro, wie lacht er dan het laatst? ;-)

        Last edited by Robert H; 03-06-12, 11:07.

        Comment

        Working...