Jester ML 24 chase snelheid

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bvanenk
    • May 2012
    • 7

    Jester ML 24 chase snelheid

    Hallo Allemaal,

    Ik heb een vraag over de Zero88 Jester ML 24.

    Het idee is om deze tafel binnenkort aan te schaffen. Nu heb ik een vraag met betrekking tot de chases die opgeslagen worden onder de submaster schuiven.

    Nu de vraag; Weet iemand of je de snelheid van de chases ook afzonderlijk van elkaar kan instellen? Vaak is het zo dat je parren sneller wil laten lopen dan de bewgingen van bijvoorbeeld moving heads.

    Laatst heb ik met de tafel kunnen spelen maar als je dan de snelheid aanpast dan pas je de snelheid aan van alle submasters....

    Heeft iemand hiet ervaring mee?

    Alvast bedankt!
  • bvanenk
    • May 2012
    • 7

    #2
    Aangezien niemand reageert maar even de vraag of iemand hier uberhaubt een Jester ML 24 / Jester ML 48 heeft?

    Comment

    • MusicSupport
      • Feb 2006
      • 1016

      #3
      Originally posted by bvanenk
      Aangezien niemand reageert maar even de vraag of iemand hier uberhaubt een Jester ML 24 / Jester ML 48 heeft?
      Ik ben niet de lichtman van het bedrijf maar wij hebben wel twee ML24's en een gewone 48. Volgens mij kun je de snelheid wel aanpassen bij de ML en bij de gewone niet. Hoewel de gewone wel een chase speed knop heeft. De laatste is weer van het tragere type op een of andere manier. De ML24's zijn wel het best programmeerbaar.
      d&b Audiotechnik

      Comment

      • Elsbeth
        • Mar 2011
        • 1

        #4
        Hoi,
        sinds kort werk ik ook zo nu en dan op deze tafel. Volgens mij kun je per submaster de snelheid van je chase bepalen, doordat de flash button onder je submaster je beat knop wordt. Heb nog niet daadwerkelijk meerdere chases tegelijk in verschillende tijden laten lopen, maar het lijkt me dat dat wel zo zou moeten werken.

        Comment

        Working...