controleerbare lichtgevende polsbandjes

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Shark
    • Aug 2007
    • 208

    controleerbare lichtgevende polsbandjes

    een collega was gisteren (zondag 18 december 2011) naar coldplay in het sportpaleis gaan zien, waar elke toeschouwer een lichtgevend polsbandje kreeg.
    zo werden er in enkele kleuren uitgedeeld, die per kleur afzonderlijk aanstuurbaar waren.

    het filmpje zegt alles:


    meer info: http://www.labelsandlabeling.com/new...otional-labels

    is dit al langer bekend in nederland of belgie? en word het meer gebruikt?mijn collega vroeg me of ik wist hoe het bediend werd, zodat hij dit thuis ook nog in actie kon zien
    Last edited by Shark; 19-12-11, 16:55.
  • tha_dj
    • Jan 2004
    • 375

    #2
    Volgens GOOGLE !!!

    your light !

    Comment

    • axs
      Moderator
      • Jun 2002
      • 2687

      #3
      Tha_DJ : die info stond ook al in de posting van Shark.
      De vraag is meer: hoe werkt het?
      If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

      Comment

      • Shark
        • Aug 2007
        • 208

        #4
        ja inderdaad, via google al genoeg info gevonden over de fabrikant (stond binnen in het polsbandje), maar niet waar ze het verkopen in belgie of nederland.. en vooral benieuwd naar hoe dit werkt.

        Comment

        • tha_dj
          • Jan 2004
          • 375

          #5
          Uitvinder dildo-met-gsm-bediening maakt armbanden voor Coldplay

          Ff de kop gekopieerd !!!! Stond namelijk toch HELE ander info in als link TS ff LEZEN.......GSM signaal dus !!!!

          Tadaaa, zullen een bepaald nummer hebben 06, welke ritmisch sms jes ontvangen van zender, gsm, whatever.....net als die van het vibratortje en hoppa.....showtje maken.

          Verkopen, voorlopig denk NIET, gezien de man gek is op coldplay en hun heeft benaderd voor de huidige tour !!! Zal dus op de markt komen NA die tour waarschijnlijk.
          your light !

          Comment

          • axs
            Moderator
            • Jun 2002
            • 2687

            #6
            Werkt volgens mij al niet via GSM... maar wel bv bluetooth of een ander medium/

            De dildo met GSM bediening maakt namelijk gebruik van... bluetooth.... (zie artikel!)
            If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

            Comment

            • tha_dj
              • Jan 2004
              • 375

              #7
              Ja, heb ook maar eens doorgeklikt naar de DILDO !!!

              Werkt het dus met blauwe tand.

              Is inderdaad leuk om zulks mee te doen, verwacht ook echt dat shows steeds vaker 3d, en met interactie van publiek worden opgezet.
              Neem nou een batman musical, een symphonica in rosso.
              your light !

              Comment

              • Shark
                • Aug 2007
                • 208

                #8
                ja, bluetooth was ook mijn eerste idee, enkel mijn twijfels over de afstand die bluetooth aankan.. eventueel versterkt voor deze toepassing, of meerdere bluetooth zenders.. nu enkel weten welk signaal net word uitgezonden met bluetooth en het raadsel is opgelost

                @tha_dj: behalve het gsm signaal voor smssen (en ja, zelfs bellen..), is bluetooth en wifi ook mogelijk met een gsm

                Comment

                • RenéE
                  • Oct 2006
                  • 291

                  #9
                  GSM kan sowieso al niet. Ooit al eens geprobeerd hoe realtime een mobiele telefoonverbinding is? Laat staan SMS...

                  Waarom er nu eigenlijk vanuit gaan dat het ding met Bluetooth werkt? Dat een bedrijf in het ene apparaatje een bluetooth chip zet hoeft nog niet te betekenen dat er in het andere apparaatje niet een andere chip zit? Bluetooth lijkt mij technisch gezien namelijk een beetje overkill.
                  Last edited by RenéE; 20-12-11, 00:59.

                  Comment

                  • AJB
                    • Jul 2003
                    • 2289

                    #10
                    Het lijkt mij niet mogelijk zonder gebruik te maken van een radiofrequentie. Dit kun je namelijk lokaal opzetten, in duidelijke banden en met het juiste bereik. Zal eens een rondje bellen om te kijken of iemand het weet.
                    If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                    ------------------------------------------------
                    Arvid Buit
                    Creative-Director / Artist-Manager

                    Comment

                    • chippie
                      • Jul 2006
                      • 528

                      #11
                      Lijkt me wel fijn om te weten wat ze nu weer in de lucht sturen van signaal.....
                      IF YOU PAY PEANUTS......YOU GET MONKEYS.

                      Comment

                      • frederic
                        • Jan 2006
                        • 3511

                        #12
                        Hier worden ze verkocht:
                        Glow in the dark Apple Watch bands will brighten up your day. And when the sun goes down, witness the band's beautiful glow. Shop our summer colors now.

                        Comment

                        • axs
                          Moderator
                          • Jun 2002
                          • 2687

                          #13
                          Ik heb net proberen te mailen en te bellen. Helaas werkt het contactformulier niet en enkele mailadressen heb ik geprobeerd... zonder succes.
                          Telefoon wordt momenteel niet opgenomen, ik probeer morgen nog even opnieuw.
                          If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

                          Comment

                          • AJB
                            • Jul 2003
                            • 2289

                            #14
                            "We sell radio controlled bands for large events where flashing needs to be manually controlled. "

                            Klopt mijn intuitie dus toch?
                            If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                            ------------------------------------------------
                            Arvid Buit
                            Creative-Director / Artist-Manager

                            Comment

                            • vdbeke
                              • Aug 2011
                              • 74

                              #15
                              Zonder draaggolf (carrier) kan je geen/ slecht informatie de lucht insturen, over de draaggolf kan je dan je gemoduleerd signaal via een bepaald protocol sturen. Of ze hebben hier zelf iets voor ontwikkeld. Maar bluetooth lijkt me toch niet een geschikt kandidaat hiervoor, je kan er slechts een bepaald aantal slaves op hangen. Je kan dan wel met meerdere piconets gaan werken, maar van die 433, 686MHz modules zijn spotgoedkoop en kan perfect dienen voor dit doel. Je hangt één grote zender achter je DMX sturing en stuurt het wireless naar de ontvangers.

                              Comment

                              Working...