Zero88 Jester programmeervraagje

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DMiXed
    • Jan 2008
    • 370

    Zero88 Jester programmeervraagje

    Hallo,

    even een kort en simpel vraagje:
    komend weekend moet ik een jester12/24 gaan programmeren,
    nog geen hands-on ervaring, maar zit wel redelijk logisch in elkaar en bekend qua manier van werken.
    Enige puntje waar ik nu even over twijfel:
    Als ik preset A op 1-12 heb staan, en B op 13-24, wide mode dus,
    dan kan ik alle 24 kanalen programmeren onder een van de submasters (schuif 13-24)?
    En dus niet alleen 1-12.
    (D.m.v. een van de flashbuttons op de onderste rij te selecteren, schuifjes zetten, en dan PROGRAM om te saven)
    Correct me if I'm wrong!

    Alvast bedankt!
    Jeroen van Geffen
  • w.eckhardt
    • Apr 2006
    • 46

    #2
    Klopt bijna.

    In Program-mode werk je automatisch in wide-mode. Alle 24 preset-schuiven kun je dus in een programma gooien.

    Je kunt op de flash-buttons van alle kanalen drukken om te selecteren op welk kanaal je iets programmeert (dus ook op 1-12). Daarna de rode knop indrukken om het op te slaan.
    Als je vergeet een kanaal te selecteren, komt het programma als volgende stap in je memory-cues te staan! De tafel geeft hier geen duidelijke melding van (wel goed te zien als je een beeldscherm hebt aangesloten). Kwestie van je memory-master op 0 zetten als je geen onverwachte verrassingen wilt.

    In Run-mode werkt je bovenste rij faders/flashbuttons hetzelfde als in preset-mode, en kun je wisselen tussen A 1-12 en B 13-24 met de Page-knop.
    In Run-mode werkt je onderste rij faders/flashbuttons voor submasters, en kun je wisselen tussen 1-12 en 13-24 met de Page-knop.

    Comment

    • DMiXed
      • Jan 2008
      • 370

      #3
      Ok, thnx, dan weet ik genoeg! (:
      Jeroen van Geffen

      Comment

      Working...