Spectrum laser

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • PeterDus
    • Sep 2011
    • 3

    Spectrum laser

    Ben op zoek naar iemand die me wat meer kan vertellen over de Spectra 4w laser en vier van die dingen kan programmeren.
  • JeroenVDV
    • Mar 2004
    • 963

    #2
    Ben op zoek naar meer informatie. Spectrum (topic titel) van KVANT? Spectra Physics laser (bericht)? Aan die laatste valt weinig te programmeren zonder scan-set en aanstuursoftware. Die eerste is een showlaser.
    Creating shows beyond Imagination

    Comment

    • PeterDus
      • Sep 2011
      • 3

      #3
      Jeroen,

      Het zijn vier Kvant Spectra 4w lasers en die worden op dit moment door twee Pangolin flashback3 kastjes aangestuurd.

      Comment

      • JeroenVDV
        • Mar 2004
        • 963

        #4
        Originally posted by PeterDus
        Jeroen,

        Het zijn vier Kvant Spectra 4w lasers en die worden op dit moment door twee Pangolin flashback3 kastjes aangestuurd.
        Check, duidelijk (volgens mij heten ze echter toch echt Spectrum).

        Mooie lasers, en op zich niet hele verkeerde aansturing (indien Quickshow of LivePro bij de FB3's).

        Waarvoor moeten ze geprogrammeerd worden? Complete show? Live-gebruik? Dance? Discotheek?
        Creating shows beyond Imagination

        Comment

        • PeterDus
          • Sep 2011
          • 3

          #5
          De lasers hangen in een shoppingmall.
          Drie fonteinen waarvan de buitenste ieder een Spectrum.... laser hebben en de middelste heeft er twee.
          Moet een show worden van een paar minuten zonder muziek want muziek is hier verboten....
          Show zelf wordt aangestuurd door een Pharos showcontrol systeem en als mijn info klopt kan Pharos iedere que direct aansturen dus als Pangolin doosje vol zit met que's kunnen we daar zelf een show van maken ?
          Zelf niet veel verstand van lasers en van de tijd dat lasers nog water nodig hadden dus de vraag hoelang z'n laser doos mee gaat voor er iets kapot gaat ?

          Comment

          Working...