(Oude) nieuwprijs gezocht

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rethep
    • Jan 2010
    • 16

    (Oude) nieuwprijs gezocht

    Kan iemand mij vertellen wat de nieuwprijs is/was van een 650 W CCT Minuette zoomprofiel ? Dan kan ik de 2e-handswaarde goed inschatten.
    Er staan overigens geen beamgraden op de buitenkant. Enig idee waar wel ?
  • @lex
    • Jul 2006
    • 1087

    #2
    Deze lampjes zijn al zo oud dat je met de oorspronkelijke nieuwprijs geen huidige dagprijs zal kunnen berekenen. Het is met dit soort lampjes eerder het geval van 'wat de gek er voor geeft'. Prijs hangt ook er ook vanaf of de verkoper er één kwijt wil of een hele pallet.

    Veel plezier en succes met de koop!
    @lex
    Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

    Comment

    • R. den Ridder
      • Sep 2000
      • 1500

      #3
      Ook niet geheel onbelangrijk, wat kun je er nog mee en wat levert dat op?
      in dit geval zijn cct's toch wel in het voordeel.

      Gebruik er nog steeds met veel plezier 12 stuks van, verschillende lenzen en openinghoeken. de maat versus lichtopbrengst is geniaal. zeker niet de beste optiek maar wel erg bruikbaar.

      nieuwprijs moet je diep gaan graven aangezien je dan toch echt ergens midden jaren '80 gaat uitkomen, maar je kan ze nog steeds goed verhuren voor een dagprijs van een 10tje...tel uit je winst..

      Comment

      • Rethep
        • Jan 2010
        • 16

        #4
        Dank voor jullie reacties.

        Ze zien er nog goed uit, maar zijn natuurlijk oud. De profielen hebben geen diafragma's/gobohouders. Zouden die nog te krijgen zijn ?
        Ik koop ze voor een school, dus goedkoop is een vereiste.

        Comment

        • R. den Ridder
          • Sep 2000
          • 1500

          #5
          alle CCT's die in de jaren '80 op de markt zijn gekomen zijn bij Flashlight de deur uit gegaan, loont de moeite hen eens te bellen. www.flashlight.nl

          echt heel retescherpe projectie gaat niet lukken overigens, daar is de optiek toch wat te goedkoop voor.

          Comment

          • Lucas Bakker
            • Oct 2010
            • 7

            #6
            Ik weet dat deze spots in de gulden tijd ongeveer 300,00 kosten excl. BTW en zonder lamp.


            Bezig

            Comment

            Working...