printjes lichtorgel

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lightning
    • Mar 2002
    • 5

    printjes lichtorgel

    Ik ben bezig met een aantal lichtzuilen te bouwen van 2 meter hoog, maar daarvoor heb ik nog een aantal printjes nodig. Weet iemand hoe ik aan een 12 kanaals lichtorgel, een 12 kanaals vu meter en een 12 kanaals looplicht kan komen? Het moet op 220 zijn en 40 watt per kanaal. Worden ze kant en klaar verkocht of heeft iemand schema's liggen? Conrad verkoopt wel wat printjes, maar helaas geen 12 kanaals :s

    bvd

    mzzl
    Derek

    Lightning drive in shows
    Lightning drive in shows
  • bertuss
    • Jan 2002
    • 816

    #2
    wat d8 je van 4 drie kanaals.
    die heb je in alle soorten en maten.
    kijk eens op www.velleman.be
    ennu. de meeste daar, kun je met 2 ampere belasten per kanaal. zo krijg je ook nog eens een mooi licht effect, dus lampen van 100W of meer, ipv 40 Watt.



    Comment

    • Arie de W
      • Oct 2001
      • 176

      #3
      12 kanaals ben ik nog nooit tegen gekomen dan is het mooier een lichtorgel enkel kanaal te maken en dan alle lampen parrallel

      Arie
      Arie

      Comment

      • -Bart-
        • May 2001
        • 827

        #4
        Ja hoor, velleman heeft al een hele tijd een giant vu-meter in het assorti(gehad?), met triac uitgangen.

        B.Sliggers
        <font size=\"1\">When you argue with a fool, chances are he is doing just the same.</font id=\"size1\">

        Comment

        • sussudio
          • May 2001
          • 534

          #5
          Die vu-meter lijkt me naast een looplicht waarbij steeds 1 kleur in de bak aan is ook de enige zinvolle toepassing.

          Drive-in Discoshow Sussudio
          Raad onze URL en win een blik op ons fotoboek.
          Drive-in Discoshow Sussudio
          Raad onze URL en win een blik op ons fotoboek.

          Comment

          Working...