Briteq BT-20 LS

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • renevanh
    • Oct 2004
    • 2371

    Briteq BT-20 LS

    Simpele vraag: Heeft er iemand ervaring met de Briteq BT-20 LS?
    Het is een 20W LED MH die geen gebruik maakt van RGB maar van een 20W witte led en een kleurenwiel.

    BT-20LS - LED Moving Heads - LED Products - Light - Beglec
    Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
  • stainz
    • Sep 2009
    • 609

    #2
    Als je bedenkt dat de Mac350 van Martin 7 50W Led's in de kop hebben zitten, zou ik me afvragen of het genoeg lichtopbrengst heeft, verder zelf geen ervaring met dit type lamp, wel met andere Briteq producten en daar ben ik minder gelukkig mee.

    Comment

    • rick1993
      • Nov 2007
      • 209

      #3
      Deze lamp is (volgensmij) helemaal identiek aan de Showtec Indigo 150. Over de Indigo zijn al wel veel meer ervaringen te vinden op internet.
      licht dat licht mij wel

      Comment

      • renevanh
        • Oct 2004
        • 2371

        #4
        Originally posted by rick1993
        Deze lamp is (volgensmij) helemaal identiek aan de Showtec Indigo 150.
        Bijna identiek, net niet helemaal. Zo heeft de Briteq bijvoorbeeld een extra DMX kanaaltje.
        Maar verder lijkt het herop dat de showtec Indigo 150 wel goed te gebruiken is als referentie.


        Ik stelde deze vraag omdat ik de afweging tussen de Briteq en de JB System iMove 7S aan het maken ben. De iMove heeft meerdere kleuren maar uiteraard een hoger stroomverbruik door de (dure) gaslamp die erin zit en mist weer het prisma'tje wat erg leuke effecten geeft.

        Als ik de lichtopbrengst van beide zo zie zal het in beide gevallen prima voldoen voor ons jongerencentrum.

        Mocht er nog iemand met hands-on ervaring (goed of slecht) zijn... graag!
        Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

        Comment

        Working...