Showdesigner 512 dmx valt uit

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • diyo
    • Nov 2004
    • 65

    Showdesigner 512 dmx valt uit

    Beste Forumlezers,

    Afgelopen weekend heb ik een klus gehad waarbij we de showtec showdesigener gingen gebruiken.

    We gebruiken deze tafel sinds hij op de markt is en er nog nooit geen problemen mee gehad. Maar je voelt hem al, afgelopen weekend was het mis.

    Tijdens de show viel de dmx lijn helemaal uit. De tafel is zelf niet uitgevallen, zo ineens was de DMX lijn dood. Eén keer aan en uit zetten was niet voldoende. Na de tafel een keer of 6 aan en uit te hebben gezet deed hij het weer. Maar dit wil ik graag de volgende keer voorkomen.

    De dmx lijn loopt vanuit een tafel naar een DMX booster. Op de DMX booster waren de groene lampjes uit gegaan.

    Dan lijkt het mij vrij logisch dat de DMX lijn vanuit de tafel niet meer deugde.

    Heeft iemand enig idee hoe het mogelijk is dat er zomaar een DMX lijn wegvalt uit een tafel?

    De laatste keer heeft iemand mij goed geholpen met de tip om een goedkope spinnenkop chip te vervangen...

    Ik hoop dat het nu ook zo simpel is

    Alvast bedankt.

    Groetjes Bob.
  • @lex
    • Jul 2006
    • 1087

    #2
    Nog nooit geen problemen mee gehad? Dan had ik hem al veel eerder naar de importeur/winkel teruggebracht..

    @lex
    Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

    Comment

    Working...