usb dongle?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tummy
    • Nov 2008
    • 324

    usb dongle?

    even een vraag,

    ik wil met Dashlight gaan werken, ik ben dj in een disco/feestcafe, hebben nu 6 aparte simpele showtec tafeltjes, hangt ook redelijk veel licht voor een groot feestcafe en gaan een opruiming houden in de cabine, zo wil ik dus al die kleine tafels eruit gooien, een grote dmx splitter ertussen en software

    ik heb met dit programma gewerkt in spanje, en werkte prima wat wij willen gaan doen vergeleken met de veeel duurdere broer.

    nu is de software gratis te downloaden, maar welke USB dmx dongles werken hier op??

    elk willekeurige dongle, of echt alleen de Dashlight kastjes?
    Profiel wordt door meerdere personen gebruikt :)
  • Beckers Entertainment
    • Dec 2008
    • 650

    #2
    Daslight werkt alleen met de daslight kastjes. Werk er zelf ook mee en de dongle's hebben nog nooit problemen opgeleverd, dus zijn 't geld waard.
    Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

    Comment

    • Tummy
      • Nov 2008
      • 324

      #3
      oke bedankt
      Profiel wordt door meerdere personen gebruikt :)

      Comment

      • daveyb
        • Aug 2009
        • 150

        #4
        Als je voor de goedkopere spullen gaat, op marktplaats DMX4all kabeltje en freestyler gebruik ik, werkt altijd!
        We doen het goed, of gewoon niet !

        Comment

        • DeMennooos
          • Aug 2000
          • 1416

          #5
          Mocht je nou niet vast zitten aan Daslight kun je ook overwegen om ChamSys software te gebruiken.

          De interfaces hiervoor van ChamSys zelf kosten 10 GBP (tijd gelimiteerd, 5 uur daarna opnieuw aansluiten/software herstarten) of 60 GBP (geen tijdslimiet). En zijn alleen te bestellen via magicdmx.com.
          Greetz,

          DeMennooos

          Stagehands are the infantry of show business

          Comment

          • rick1993
            • Nov 2007
            • 209

            #6
            Chamsys schijnt ook te werken op de Enttec dongles, deze staan wel bij J&H in de shop.
            licht dat licht mij wel

            Comment

            • DeMennooos
              • Aug 2000
              • 1416

              #7
              ChamSys werkt idd ook op Enttec. Echter als je de stabiele Enttec Open USB Pro wilt ben je 157 euro in de shop kwijt. Terwijl wanneer je de duurdere MagicDMX interface besteld komt ie op nog geen 100 euro inclusief verzendkosten.
              Greetz,

              DeMennooos

              Stagehands are the infantry of show business

              Comment

              • Svartrose
                • Apr 2008
                • 229

                #8
                Plus dat je op Chamsys geen goedkope faders kan aansluiten. Freestyler is ook zeker het overwegen waard in dit geval denk ik...

                Comment

                Working...