Flying Pig Hog IPC --> WYSIWYG

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mvdmeulen
    • Aug 2007
    • 137

    Flying Pig Hog IPC --> WYSIWYG

    Goedeavond dames en heren,

    Ik zit even met het volgende:
    Ik heb van mijn werk voor dit weekend een Hog IPC kunnen lenen om mezelf hier een beetje bekend mee te maken.
    Nu heb ik zelf geen lampen om aan te sturen dus had ik bedacht om dit via WYSIWYG te doen.

    De manual is vrij beknopt over hetgeen er moet gebeuren om dit werkend te krijgen echter krijg ik het niet voor elkaar.
    ik heb zoals in de manual beschreven de Connectivity Application gedownload en geinstalleerd.
    Vervolgens heb ik in navolging van de manual de boel in Wysiwyg ingesteld. helaas blijkt dit niet te werken.

    Op het moment dat ik Wysiwyg opstart komt er een klein venstertje te voorschijn wat verteld dat er een WholeHog network is gevonden, om vervolgens de melding weer te geven dat er geen server is en dat er nog steeds word geprobeert verbinding te maken met het netwerk.

    Het vreemde aan het verhaal is dat ik hiervoor met de offline software wel gewoon mijn lampen in Wysiwyg aan kon sturen.

    De volgorde van aansluiten is als het volgt: IPC--> Cat5 kabel uit naar Switch--> naar netwerkaansluiting op laptop. Op de switch zit verder niets aangesloten behalve deze twee apparaten.

    Ik draai Wysiwyg op een HP laptop met de 32Bits versie van Windows 7.
    Als ik via de command prompt binnen Windows een Ping verzoek verstuur aan de IPC krijg ik netjes antwoord waaruit ik concludeer dat de netwerk verbinding in orde is

    Kan iemand mij misschien een stapje verder helpen??

    Alvast bedankt,

    Met vriendelijke groet,

    Mark van der Meulen
    Met vriendelijke groet,
    Mark van der Meulen
  • Svartrose
    • Apr 2008
    • 229

    #2
    Heb eerlijk gezegt geen verstyand van de Hog, maar met een GrandMa is het is zo dat de een als Master (server) en de rest als Slave moeten worden ingesteld. Misschien is dat bij Hog ook iets dergelijks?

    Comment

    • mvdmeulen
      • Aug 2007
      • 137

      #3
      [LEFT]nou het is uiteindelijk toch gelukt; hoe, geen flauw idee maar het werkt

      gr

      mark[/LEFT]
      Met vriendelijke groet,
      Mark van der Meulen

      Comment

      • Steve89
        • Dec 2005
        • 120

        #4
        Is zowel de tafel als wysiwyg gepatched? Dat is nog wel eens een issue als dat niet het geval is.

        En wat zegt je HOG Connectivity tool (virtual DP) precies?

        Comment

        • axs
          Moderator
          • Jun 2002
          • 2687

          #5
          volgorde van connecten maakt ook nog wel eens uit...
          If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

          Comment

          • Martijn de Groot
            • Mar 2005
            • 189

            #6
            wysiwyg & Vivien Products



            Minimum System Requirements
            Intel Core Duo or compatible processor, 2.0 Ghz or better

            Windows XP with Service Pack 3 or Windows Vista with Service Pack 1

            MAC Intel Processor platforms with Windows XP (SP3) or Windows Vista (SP1) (on Bootcamp configuration or with Parallels software installed)
            2048MB or 2GB RAM

            1024MB or 1GB free disk space (NTFS file system)

            1024 x 768 or better resolution
            PCI Express Video Card with OpenGL-accelerated display adapter with 128MB (or better) video memory

            OpenGL 2.0 Support for new visualization

            Free USB


            Zijn nog niet toe aan Windows 7, dus geluk dat het werkt.
            iPC is ook niet gemaakt voor Windows 7, dus dubbel geluk.
            Wel leuk dat het toch gaat.
            wat beweegt mensen die licht bewegen?

            Comment

            Working...