LED Par 64

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DjNick
    • Aug 2009
    • 3

    LED Par 64

    Hallo Allemaal,

    ik heb net 4 nieuwe led parren 64 aangeschaft van Showtec, ik heb ze nu aangesloten op een t-bar en de voeding van elke par en een grote stekkerdoos, en vervolgens met de xlr kabels alle parren doorgelust tot aan de lite-8 lichtcontroller, maar als ik de kleuren erin schuif, gan de parren niet allemaal tegelijkertijd branden.
    Weten jullie hier een oplossing voor?
    Avast bedankt,

    Groeten DjNick.
  • laserguy
    • Jun 2003
    • 2755

    #2
    Gebruiksaanwijzingen er grondig op nalezen en alles stuk voor stuk controleren (niets aan het toeval overlaten) helpt bijna altijd!
    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

    Comment

    • Malibu
      • Jul 2009
      • 67

      #3
      staan de dmx adressen wel identiek?

      Comment

      • levie
        • Jan 2010
        • 23

        #4
        hmm
        zou misschien te maken met de fade-time of iets dergelijks!?
        gr. levie

        Comment

        • DMiXed
          • Jan 2008
          • 370

          #5
          sowieso is de lite-8 niet geschikt voor LEDparren, maar voor conventionele parren. Showtec heeft voor LEDparren aparte controllers, anders is een scanmaster ook een goede oplossing. De Lite-8 heeft weinig zin, de ingebouwde chases zijn onbruikbaar, omdat deze gemaakt zijn voor 8 losse dimmers, niet voor 7-kanaals LEDparren.

          even on topic, check je dip switches eens, en ook dip 10, die zorgt vaak ook voor wat vergissingen!
          Jeroen van Geffen

          Comment

          Working...