Master Thesis 2010-2011

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Joram
    • Jun 2008
    • 15

    Master Thesis 2010-2011

    Beste mede licht en geluid fanaten,

    Ik ben student Industrieel ingenieur electronica - electronisch ontwerp en ben op zoek naar een bedrijf en onderwerp voor mij Master thesis volgend academiejaar. Ik zou graag iets doen ivm bewegend licht zoals bv de nu alsmaar meer opkomende LED movingheads. Ook iets op het gebied van de classe D versterkers of nieuwe geluids technieken interesseren mij. Heeft er iemand een idee of contacten van een bedrijf dat hier productie en/of R&D van doet, zodat ik hiermee contact kan opnemen en ASAP een bedrijf en onderwerp kan vinden.

    Alvast bedankt

    Mvg,

    Kristof Geerts
    Student Industrial Engineer EA,
    Groep T, 3000 Leuven
  • Big Bang
    • Apr 2008
    • 652

    #2
    Stuur me even een mail, ik weet wellicht wel iemand die je kan helpen. Ik ga dat echter hier niet op het forum plempen....
    It's time to play the music, It's time to light the lights ...

    Comment

    • @lex
      • Jul 2006
      • 1087

      #3
      Is het niet beter om vanuit je eigen interesse een onderwerp te gaan zoeken dan mensen suggesties te laten doen? Neem toch aan dat de onderwerpen die je aanstipt ergens vandaan komen?

      @lex
      Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

      Comment

      • Joram
        • Jun 2008
        • 15

        #4
        Ik ben ook niet zo zeer op zoek naar een specifiek onderwerp, wel naar bedrijven die onderwerpen aanbieden in dit genre zodat ik contacten kan leggen en horen welke onderwerpen zij kunnen aanbieden

        Comment

        • Funmaker
          • Jun 2006
          • 922

          #5
          ik zit op zo een bedrijfje momenteel... mail me en ik bezorg eventuele contact gegevens
          Hold on a second, relax and listen...

          Comment

          • tomv