cls led mirror panels

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kristofb
    • Sep 2006
    • 91

    cls led mirror panels

    kzit dus met het volgende probleem:

    kwil deze heads dus snel programmeren en alsook alle mogelijke fx benutten. Nu heb ik hiervoor geen personality... ik heb reeds met chamsys en fairlight gemaild maar ze kunnen me hiervoor geen oplossing bieden.

    ik kreeg zelfs als reactie van fairlight da ze het niet wisten via de chamsys... (ze verdelen dit ding toch dus moeten ze toch in staat zijn om een oplossing te voorzien voor ALLE stuurtafels en niet enkel voor degene die ze zelf verdelen zoals de pearl en de lightjockey)

    de instelling in dat toestel zitten dus zo:

    neem nu de 24 channels versie bijvoorbeeld:

    eerste 8 kanalen zijn alle rode leds
    de volgende 8 zijn alle groene
    en de daarop volgende 8 zijn alle blauwe.

    nu is dit idd wel de proggen als je 24 losse dimmers maakt maar iedereen weet hier wel dat dit NIET werkt...

    bij jan smit zijn ze bv gebruikt door rentall...

    ziet iemand een oplossing voor mijn probleem?????
  • Lazy
    • Sep 2003
    • 294

    #2
    In de library zit wel een fixture genaamd CLS Mirror....
    Is hem dat niet gewoon?

    Normaal gesproken zou het volgens mij ook als het 24 channels gebruikt 8x RGB achter elkaar zijn.

    Dat is ten minste zo bij de highlite versie van de Mirror panels als ik me niet vergis.

    Weet je zeker dat het eerst 8x rood, 8x groen en dan 8x blauw is i.p.v. 8x rgb achter elkaar?

    Comment

    • kristofb
      • Sep 2006
      • 91

      #3
      ja staat zo id manual en heb ik al ondervonden in het magazijn...

      Comment

      • lucken
        • Sep 2002
        • 342

        #4
        Voor dit toestel is gewoon geen deftige personality te schrijven. Dit omdat alle rode, alle groene en all blauwe na elkaar zitten i.p.v. 8x RGB ba elkaar.

        Comment

        • kristofb
          • Sep 2006
          • 91

          #5
          heb net een tussenoplossing gevonden....via het programma madrix (soort pixelmapper) de panelen aansturen. en dan het programma triggeren via art-net of dmx in.... zal zo dadelijk eens gaan testen

          Comment

          • kristofb
            • Sep 2006
            • 91

            #6
            nog steeds geen oplossing dus... kan echt niemand mij hier verder helpen?????

            Comment

            • FLS
              • Aug 2008
              • 72

              #7
              Jan smit wordt niet door rentall gedaan, ik ken de ramen deze werden in de show aangestuurd met een road hog.

              Ik kan je wel in contact brengen met de technicus van jan smit.

              Met vriendelijke groet,

              Frank

              Comment

              • mustang1
                • Sep 2006
                • 94

                #8
                De productie van J. Smit is in handen van Triple, maar Rentall levert wel de spullen...
                Mooi spul, he?

                Comment

                • Carpjes
                  • Mar 2007
                  • 35

                  #9
                  Zelf een personality file maken?.. Ik heb een personality file voor de pearl gemaakt die ch.1 rood, ch.9 groen en ch.17 blauw patched. Nadeel is dat je personality file zo een gat tussen zijn DMX kanalen maakt, dit is ook de reden dat ze deze personality file niet op de site zetten. Wanneer je alle kanalen gebruikt en dus genoeg fixtures hiervoor patched, werkt je mirror perfect met de RGB shapes en heb je ook geen DMX gat of overlap.

                  Comment

                  Working...