Aansturing Shogun G-30

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hit the lights
    • Nov 2009
    • 28

    Aansturing Shogun G-30

    Hoi,

    ik heb even terug voor weinig een (Showtec) Shogun G-30 laser aangeschaft. Leek me een leuke uitbreiding voor tijdens een speficiek intro van de band waar ik licht voor doe.

    Any-way: als hij op stand-alone stand staat, maakt hij 'prachtige' vormen (blijft erg budget natuurlijk...).
    Via DMX aansturing ben ik echter niet in staat om b.v. dezelfde mooie ronde cirkels te maken. Ja, d'r komt wel een cirkelachtige vorm tevoorschijn, maar rond is die niet te noemen (niet strak).

    De handleiding helpt me niet verder; die geeft wel aan welk kanaal wat zou moeten activeren, maar zoals gezegd zijn plaatjes niet strak te krijgen. Heb verschillende DMX sturingen geprobeerd, allemaal gelijk resultaat.

    Heb ik hier speciale SW sturing voor nodig oid (ik ben volledig newbie met laser). Wat zou ik fout kunnen doen?
  • laserguy
    • Jun 2003
    • 2755

    #2
    Vermoedelijk stappenmotors i.p.v. echte galvo's op de afbuiging. Krijg je nooit een deftige figuur mee.
    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

    Comment

    • Hit the lights
      • Nov 2009
      • 28

      #3
      Dat is nu juist het vreemde: in stand-alone mode zijn alle figuren netjes strak!

      Comment

      • mhsounds
        • Sep 2009
        • 933

        #4
        Als je weet wat elk kanaal precies doet en je kan programeren kun je er leuke resultaten mee behalen.
        Het kost je wel erg veel tijd (en vaak ook moeite)
        Freelance Light and Video |
        Waarom zeggen ze allemaal trusst?

        Comment

        Working...