martin magnum pro2000 dmx interface

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kristofb
    • Sep 2006
    • 91

    martin magnum pro2000 dmx interface

    ik krijg deze maar niet aan de praat. Heb echt alles al geprobeerd. Hij ontvangt dmx maar men rookmachien reageert er niet op. iemand een idee?
  • geenstijl21
    • Jan 2008
    • 462

    #2
    Wanneer je eerste de handbediening gebruikt hebt en je stopt er de dmx module in, dan moet je er wel zeker van zijn dat je geen timer erin hebt staan.

    Memory resetten is alle 10 dipswitches op OFF en dan weer de stroom erop.

    (Wat bij mij ook wel eens is gebeurd dat de XLR connector pinnetjes binnen in het apparaat los waren...)
    "Verdomd interessant allemaal, maar gaat u vooral verder"

    Comment

    • G.flater
      • Dec 2007
      • 35

      #3
      Zeker weten dat je hem niet op het Martin protocol hebt staan?

      Kwestie van een jumper op het pcb omzetten, raadpleeg hiervoor wel even de handleiding.
      "Ik stuur onvervormd +45Db uit, en jij?.."

      Comment

      • kewa
        • Nov 2005
        • 43

        #4
        Vaak voorkomend 'probleem', oplossing => fasedraaier tussen voorlaatste apparaat op de dmx-lijn en de Magnum en je bent 9 van de 10 keer klaar. Zorg er dan wel voor dat de Magnum op het einde zit aangezien je dmx signaal ander is dan wat het gros van de apparaten accepteert.

        Comment

        • kristofb
          • Sep 2006
          • 91

          #5
          fasedraaiers enzo allemaal al geprobeert... ik zal donderdag eens testen als hij als laatste in de lijn staat.

          hij reageert meestal wel maar dan stelt hij er precies een timer in nadien. Aansturing is met een chamsys mq 100.

          Comment

          Working...