TL buis verlengstukje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • WBR
    • Sep 2009
    • 5

    TL buis verlengstukje

    Goedendag.
    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik ben op zoek ik een adapter
    stukje waarmee een TL-lamp iets langer gemaakt kan
    worden.
    Bij voorbaat dank voor jullie reakties.

    Wim
  • dj-wojcik
    • Jul 2008
    • 911

    #2
    Originally posted by WBR
    Goedendag.
    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik ben op zoek ik een adapter
    stukje waarmee een TL-lamp iets langer gemaakt kan
    worden.
    Bij voorbaat dank voor jullie reakties.

    Wim
    Ik zou je graag willen helpen. Maar ik snap eigenlijk niet wat je bedoeling is. Hoe wil je die TL dan verlegen. En wat is dan het resultaat.

    Het maakt het al helemaal niet makkelijk als je de vraag verkeerd steld. Lees je eigen zin nog maar eens na
    [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
    [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

    Comment

    • Mark-LED
      • May 2004
      • 822

      #3
      Een TL buis verlengen???

      Wijkt je armatuur of buis af van de standaard maat ofzo?

      Comment

      • WBR
        • Sep 2009
        • 5

        #4
        Ik heb een foto van het opzet stukje dat ik bedoel, maar ik heb geen idee hoe ik dat moet plaatsen op dit forum.

        Comment

        • WBR
          • Sep 2009
          • 5

          #5
          Het armatuur is iets langer dan de buis.

          Comment

          • dj-wojcik
            • Jul 2008
            • 911

            #6
            Originally posted by WBR
            Ik heb een foto van het opzet stukje dat ik bedoel, maar ik heb geen idee hoe ik dat moet plaatsen op dit forum.
            Zet je foto op een site zoals imagehack. Ff google... Als je geupload hebt, krijg je een link. En dan klik je in een nieuw bericht op "afbeelding invoegen" Dat kun je zien aan een geel plaatje met een zon en twee bergjes

            en klaar is klara

            Originally posted by WBR
            Het armatuur is iets langer dan de buis.
            Heb je niet gewoon de verkeerde lamp dan? Want normaal gesproken heb je gewoon standaard maten... dus dan koop je toch gewoon de juiste TL. Kost bijna niks. En nu moet je nog moeite doen ook, om een verlengstuk te vinden, die naar mijn weten ook niet bestaat. Ik ben het in iedergeval nooit tegen gekomen.

            Gr robin
            [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
            [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

            Comment

            • WBR
              • Sep 2009
              • 5

              #7
              Bedankt voor de les!
              Hierbij de link
              Yfrog Album

              Comment

              • WBR
                • Sep 2009
                • 5

                #8
                Hi Robin,
                Nog even wat meer info over het hoe en waarom. Een klant van mij heeft in het buitenland verschillende medische klinieken, waar lichttherapie gedaan wordt en hij heeft verschillende kabines die afwijkende maten mbt de TL lampen hebben. Hij wil bij mij UVA en UVB lampen kopen, maar de maten die hij nodig heeft zijn niet te krijgen en hij kwam zelf met deze "oplossing". (die helaas niet lokaal te vinden is) Ik heb het halve internet afgezocht en niets kunnen vinden en als laatste redmiddel mend ik mij op dit forum, want meer weten meer dan 1, nietwaar
                Groet.

                Wim

                Comment

                • Mark-LED
                  • May 2004
                  • 822

                  #9
                  Probeer technische groothandels eens, Technische Unie/Hagemeyer/etc.

                  Comment

                  • axs
                    Moderator
                    • Jun 2002
                    • 2687

                    #10
                    Dit forum richt zich niet op dit soort lampen, maar op licht gebruikt in de entertainment sector.

                    Ben er zeker van dat de fabrikant van de lichttherapie kabines de juiste lampen kan leveren.
                    If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

                    Comment

                    Working...