Chamsys + Wing

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mkoemans
    • Aug 2009
    • 14

    Chamsys + Wing

    Beste Allen,

    Is het mogelijk om de wing van de Chamsys tafel te gebruiken als gewoon channel fader ipv cue stack.

    Ik wil bijv op de wing al mijn profielspots apart zetten en die kunnen openzetten (onder een schuif) zodat ik die in een andere cuestack kan meeprogrammeren...

    Graag hulp!
  • lucken
    • Sep 2002
    • 342

    #2
    Dit kan inderdaad, maar u moet wel zelf één voor één de gewenste dimmerkanalen aan de fader toewijzen. Een andere en makkelijkere optie is te werken via het INT window (intensity) hier staan alle dimmers direct onder faders.

    Voor meer info kunt u steeds terect op dit forum!
    Last edited by moderator; 31-08-09, 20:07. Reason: spelregels

    Comment

    • mkoemans
      • Aug 2009
      • 14

      #3
      Originally posted by lucken
      Dit kan inderdaad, maar u moet wel zelf één voor één de gewenste dimmerkanalen aan de fader toewijzen. Een andere en makkelijkere optie is te werken via het INT window (intensity) hier staan alle dimmers direct onder faders.
      De INT functie kende ik al... maar mijn vraag is dus om dimmerkanalen (dus eigenlijk de INT functie) ook aan een fader toe te wijzen ipv van alleen maar het TOUCH te gebruiken

      Comment

      • LJmalcolm

        #4
        Volgens mij bedoelt de topicstarter dat hij de kanalen onder een fader wil zetten, niet als playback maar om te programmeren zoals je dat in het INT menu doet.

        Voor zover ik weet is dit niet mogelijk op het moment, maar lucken weet dit zeer waarschijnlijk wel.

        Comment

        • mkoemans
          • Aug 2009
          • 14

          #5
          Het klopt helemaal wat LJmalcolm zegt...

          Ik wil van een playback een fader maken... die kan kan programmeren in een cuestack(playback)
          en ik hoop dat dit kan omdat de Chamsys aardig Hog/Pearl gerelateerd is...
          En met de pearl heb ik ook 48 schuiven die als fader functioneren...
          Anders begrijp ik dat ik de wing (dus extra schuiven) alleen maar als cuestack kan gebruiken... wat ik opzich een beetje raar vind.. of alleen bij te schuiven onder de show....

          Comment

          • maarten_dever
            • Jun 2002
            • 150

            #6
            zoals het op een grandMA is eigelijk :-)

            Comment

            • DVSL
              • Feb 2007
              • 23

              #7
              Wat je kan doen is gewoon cuestacks maken waarin je profielspots zitten. Daarna maak je je lichtstand met de cuestacks. Daarna druk je 'thru' en 'record' tegelijk in, ipv gewoon record. Op die manier sla je je actuele output op in een cuestack. Wel opletten dat er dan geen andere dingen open staan in nog andere cuestacks.

              Grtz

              Comment

              • mkoemans
                • Aug 2009
                • 14

                #8
                oke dat ga ik proberen!

                edit: dank DVSL dat is gelukt! dus deze kan genoteerd worden als opgelost!
                Last edited by mkoemans; 08-09-09, 00:58. Reason: opgelostd

                Comment

                Working...