Shape active sunstrip pearl

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Fozziebear
    • Aug 2009
    • 1

    Shape active sunstrip pearl

    Hallo,

    Ik heb ff een vraag over de Pearl Expert in samenwerking met de showtec active sunstrip.

    In de pearl staan de active sunstrip wel, maar geen shapes. en dat lijkt me toch wel makkelijk als je 40 active sunstrips hebt.

    Heb al geprobeerd de personality aan te passen, maar dan zegt de de pearl zodra ik de shape activeer, "Memory Allocation, file corrupted"
    Zodra ik de shape weer naar de normale waarden doe is het weer over.
    oftewel ik kan geen shapes gebruiken.

    Weet iemand wat ik hier aan kan doen????

    of weet iemand toevallig een 10 kanaals dimmer personality in de pearl, die ik eventueel kan gebruiken.

    mvg
  • Funmaker
    • Jun 2006
    • 922

    #2
    Dus je kan er geen dimmer shape over laten lopen? lijkt me vrij gek maar het kan.
    Wij werken doorgaans met een media server als er veel sunstrips meegaan, dan denk ik bijvoorbeeld aan arkaos, pixeldrive (failliet) of gebruiken ook ooit green hippo.

    welke software versie op je pearl expert heb je?
    Hold on a second, relax and listen...

    Comment

    • NiTRO
      • Sep 2002
      • 677

      #3
      Patch de sunstrips anders gewoon als een Generic 1 kanaals dimmer, dan alle dimmer fixtures selecteren en er een shape overheen gooien.

      Pixelmapper is natuurlijk makkelijker.

      Comment

      • Funmaker
        • Jun 2006
        • 922

        #4
        Dan heb je wel aardig wat dimmertjes gepatcht als je 40 sunstrips aan 10 dimmer lampjes telt heb je 400 generic dimmers gepatcht maar het is een mogelijkheid. Moet je wel zorgen dat je overzicht bewaart blijft.

        Mijn favo oplossing met zoveel sunstrips is arkaos in samenwerking met arkaos pixelmapper maar dat was je vraag niet...
        Hold on a second, relax and listen...

        Comment

        • NiTRO
          • Sep 2002
          • 677

          #5
          Originally posted by Funmaker
          Dan heb je wel aardig wat dimmertjes gepatcht als je 40 sunstrips aan 10 dimmer lampjes telt heb je 400 generic dimmers gepatcht maar het is een mogelijkheid. Moet je wel zorgen dat je overzicht bewaart blijft.

          Mijn favo oplossing met zoveel sunstrips is arkaos in samenwerking met arkaos pixelmapper maar dat was je vraag niet...
          Dat was inderdaad de vraag niet........maar wel de makkelijkste oplossing

          Zelf ben ik hier ook meer fan van en het werkt helemaal te gek!

          Comment

          • s142918
            • Apr 2006
            • 111

            #6
            Check even het forum van Avolites, ik heb daar samen Nicklights wat goede oplossingen bedacht voor ditzelfde probleem. In die fixture file kun je gewoon per sunstrip 1 fixture gebruiken en toch allerlei toffe effectjes er overheen laten lopen. Moet je wel even je shapefile voor aanpassen uiteraard.

            Check The Avolites Discussion :: View topic - Titan shapefile en http://avolitesshop.co.uk/phpBB2/vie...light=sunstrip

            Comment

            • DeMennooos
              • Aug 2000
              • 1416

              #7
              pixeldrive (failliet)
              Toch even rechtzetten.
              PixelDrive (RADlite) is NIET failliet.
              PixelDrive voor de MAC is gratis te downloaden en te gebruiken via Radical Lighting home page

              Er komen nog wat nieuwe dingen aan, maar daar is nog niet veel over los gelaten.
              Greetz,

              DeMennooos

              Stagehands are the infantry of show business

              Comment

              • DeVerlichting
                • Aug 2009
                • 4

                #8
                Iemand ervaring met de volgende error:

                maximum HTP channels reached op een Pearl expert. Dit was als je 28 sunstrips op de tafel patchte.
                Lijkt mij niet goed in iedergeval? Iemand een antwoord op?

                Gr

                Comment

                • s142918
                  • Apr 2006
                  • 111

                  #9
                  Originally posted by DeVerlichting
                  Iemand ervaring met de volgende error:

                  maximum HTP channels reached op een Pearl expert. Dit was als je 28 sunstrips op de tafel patchte.
                  Lijkt mij niet goed in iedergeval? Iemand een antwoord op?

                  Gr
                  Als je je strips allemaal als losse HTP kanalen hebt gepatched dan klopt dat wel, want er zit een limit van 240 kanalen op de Pearl. Je kunt beter bovenstaande fixture files gebruiken, die zijn LTP en dan neemt iedere strip maar 1 handle in beslag.

                  Zie http://avolitesshop.co.uk/phpBB2/vie...hlight=240+htp

                  Comment

                  • Aad5
                    • Sep 2009
                    • 4

                    #10
                    en hoe zit het met afspelen van shapes?ik heb begrepen dat elk lampje onder een verschillende attribute-button zit en er dus niet echt makkelijk mooi shapes mee af te spelen zijn?of is dr een truukkie?

                    Comment

                    • Funmaker
                      • Jun 2006
                      • 922

                      #11
                      je selecteert gewoon je fixtures die je in je shape wil en dan selecteer je je shape die je naar goesting en smaak aanpast en dan zou dat normaal moeten werken...

                      edit: vraagstelling verkeerd gelezen maar ik denk dat dan nog mijn antwoord correct is...
                      Last edited by Funmaker; 14-10-09, 12:40.
                      Hold on a second, relax and listen...

                      Comment

                      • Dannym
                        • Oct 2009
                        • 7

                        #12
                        Volgens mij is het mogelijk om met de nieuwe Titan software matrix aan te sturen. of heb ik dat mis?

                        Comment

                        • Funmaker
                          • Jun 2006
                          • 922

                          #13
                          zou normaal inderdaad moeten gaan maar ben er zelf nog niet 100% van op de hoogte... mij eens dringen bijlezen/werken...
                          Hold on a second, relax and listen...

                          Comment

                          • Aad5
                            • Sep 2009
                            • 4

                            #14
                            matrix aansturen zou te gek zijn natuurlijk

                            Comment

                            • Lala
                              • Sep 2008
                              • 370

                              #15
                              Originally posted by Dannym
                              Volgens mij is het mogelijk om met de nieuwe Titan software matrix aan te sturen. of heb ik dat mis?
                              Je hebt het mis. Er zit wel een functie in die Matrix heet, maar dat is niet om matrixen aan te sturen.

                              Comment

                              Working...