DAS light shapegenerator gegenereerde scene kopieren

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • showband
    • May 2001
    • 4524

    DAS light shapegenerator gegenereerde scene kopieren

    als ik in daslight een MH-beweging laat genereren krijg ik een schitterende lijst met movements.
    Echter die krijg ik met geen mogelijkheid in een scene gekopieerd in het hoofdscherm.

    De handleiding zegt dat je het moet saven via een functie. Maar dat werkt bij mij voor geen meter.

    Ik zou erg graag wat delayed figuren scenes even snel willen kunnen maken via de shapegenerator. Omdat ik het zonde van de tijd vind dat elke keer helemaal te typen. Echter ik moet welhaast iets missen.

    Het kan toch niet zo zijn dat de output van een shapegenerator alleen voor de lol is en verder niet toepasbaar is in de rest van het programma?
    lekker belangrijk!
  • play-ground
    • Mar 2009
    • 22

    #2
    hoi (dit is als je daslight 2 hebt)

    als je in de scene generator je beweging hebt gekozen en je tijden hebt ingesteld.
    kan je boven een icoontje aanklikken van twee tandwielen die tegen elkaar draaien. ( als je er op gaat staan zegt hij normaal produceer of generated)
    als je die hebt geklikt. dan staat hij in je lijst van de editor.
    dan gewoon de naam aanpassen ( als je dat wil) en je kan hem gebruiken in de live sectie.

    hopelijk ben je hier wat verder mee.

    als het voor dashlight 1 is dan wil ik het wel eens bekijken maar is veel te lang geleden dat ik het nog eens gebruikt heb om zo vanbuiten te kennen nog

    Comment

    • showband
      • May 2001
      • 4524

      #3
      YEP! Bedankt!

      Hij doet het geweldig!
      lekker belangrijk!

      Comment

      Working...