Blacklight TLbakken

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • speakertech
    • Jan 2008
    • 1696

    Blacklight TLbakken

    Hallo, ik moet voor iemand blacklight TL-koffers bedraden/aansluiten. Het zijn lange flightcases. Het bedraden etc is geen probleem. Wel vroeg de klant en ikzelf ook, welke kleur de binnenkant van de koffer moet hebben.
    Wit, zwar, zilver of donkerblauw. Wie heeft daar ervaring mee?

    Speakertech
    Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
    ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı
  • Zinzi
    • Jul 2003
    • 87

    #2
    Wat je meestal in de 400w Blacklight armaturen gebruikt ziet worden is aluminium. Dit zal wel zijn reden hebben. Ik zou dus gaan kijken naar dunne aluminium plaat. Vergeet echter niet deze plaat te aarden omdat het armatuur er tegenaan bevestigd is.

    Comment

    • speakertech
      • Jan 2008
      • 1696

      #3
      Originally posted by Zinzi
      Wat je meestal in de 400w Blacklight armaturen gebruikt ziet worden is aluminium. Dit zal wel zijn reden hebben. Ik zou dus gaan kijken naar dunne aluminium plaat. Vergeet echter niet deze plaat te aarden omdat het armatuur er tegenaan bevestigd is.
      Ik heb nog zitten denken aan aluminiumfolie, maar een dunne aluminiumplaat zou ook nog kunnen.
      De folie of de alu plaat komt dan geklemd onder het geaarde armatuur, zal daarom weinig gevaar opleveren denk ik.

      Speakertech
      Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
      ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

      Comment

      Working...