scene programeren strand 200 serie

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tididi
    • Aug 2001
    • 352

    scene programeren strand 200 serie

    Beste mensen

    ik ben geen ervaren lichtmens maar ik heb een vraag over de strand 200 serie.

    ik moet zondag licht doen voor een kleine dans voorstelling met diverse dansstijlen en dus ook sfeeren
    nu is daar een strand 200 serie aanwezig met een aantal parren en nc.s
    nu wil ik dus voor elke dans een vooringesteld lichtstand hebben
    Ik heb nog nooit iets vast gezet op een strand 200serie 24/48

    kan ik nu met het indrukken van de record knop en dan de goede faders zetten en dan dit vast zetten met record,
    heb ik dan 1 stand vast gelegdt?
    en wat is dan de volgende stap ?gewoon doorgaan
    of moet ik dan nog iest anders indrukken om een volgende standen vast te leggen?
    of moet ik in het als effect instellen dus in de ffx recorden zeg maar. dus steps maken?


    ben nog maar een beginner dus wees lief voor me
    ik heb de gebruiksaanwijzing wel gelezenmaar ik denk misschien verkeerd of te diep om iets vast te zetten
    ook begrijp ik niet goed of ik nu eerst een submaster moet indrukken of gewoon alleen maar de record knop/of dus iets in de fictures programeren

    ik dank ieder voor zijn hulp alvast.
    met groet van paulus
    Last edited by tididi; 17-04-09, 19:08.
    p.j
  • marciano
    • Feb 2006
    • 164

    #2
    Je kan voor elke dans een loze schuif maken als ik het goed heb. Wil je het achter elkaar moet je denk kiezen voor een FX

    Maar bel Barndoor (importeur van strand) die leggen het graag uit het telefoonnummer is 0172-245999 (weet niet of het mag maar anders moeten jullie dat telefoonnummer weg halen) Die kunnen je er alles over vertellen.

    Comment

    Working...